رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد از پیشنهاد راه‌اندازی 3 صندوق حمایت از بخش کشاورزی در سفر هیأت دولت به این استان برای رفع مشکلات کشاورزان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۶۷
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۶

جعفر گوهرگانی عصر امروز در بازدید از برخی طرح‌های کشاورزی شهرستان بویراحمد اظهار کرد: برنامه‌های خود را به صورت مدون برای سفر هیأت دولت به استان تنظیم کرده‌ایم و به همین منظور سفر سه روزه‌ای به تهران برای مطلع کردن وزارتخانه از این طرح‌ها داشتیم.

وی گفت: همه آن چه از دولت در بخش کشاورزی در سفر به استان توقع داریم مصوب شده و جهاد کشاورزی در سفر دولت به استان برنامه تنظیم شده و منظمی دارد.

گوهرگانی با بیان برخی از انتظاراتی که از هیأت دولت برای سفر به این استان دارد، تصریح کرد: در بندهای مختلف و با پیش‌بینی اعتباراتی که مورد نیاز است آن‌ها را تدوین کرده‌ایم.

این مسؤول از کار شبانه‌روزی خود و همکارانش برای تنظیم این برنامه خبر داد و گفت: اعتقاد داریم برای حضور مسؤولان کشوری در استان نباید با دست خالی و بدون برنامه باشیم لذا همه آن چه را که می‌خواهیم به صورت اولویت‌دار تنظیم و تدوین کرده‌ایم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: یکی از خواسته‌های مهم ما از دولت در سفر به استان راه‌اندازی تعداد سه صندوق حمایت از بخش کشاورزی در استان است.

وی خواهان راه‌اندازی این صندوق‌ها در سه شهرستان کهگیلویه، گچساران و باشت شد و گفت: منتظر سهم 49 درصدی دولت به مبلغ 15 میلیارد تومان برای مشارکت در راه‌اندازی این صندوق‌های حمایتی هستیم.

این مسؤول خاطرنشان کرد: 51 درصد سهم را نیز باید سهام‌داران و کشاورزان و تولیدکنندگان بپردازند.

ارسال نظرات