فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلوگاه گفت:برای پنجمین سال متوالی جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در ساحل آرام و توسکا چشمه‌ي شهرستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۷۰
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه همه‌ساله از سوی شهروندان و مسافرین استقبال بسیار خوبی صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اجرای الگوی تفریحات سالم بر اساس آموزه‌های دینی، استفاده حداکثری از سواحل و تفرجگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی و ترویج کارهای فرهنگی هنری از اهداف ما در برگزاری این دو جشنواره بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلوگاه خاطرنشان کرد: در جشنواره فرهنگی هنری ساحل سالم و پارک پاک گلوگاه غرفه‌های گوناگونی را ایجاد شده که کارهای فرهنگی، هنری، ورزشی، عفاف و حجاب، کودک و بازی‌های بومی و محلی در آنجا صورت می‌گیرد.

سرهنگ حسنی اضافه کرد: نماز جماعت، محفل انس با قرآن، از اجرای برنامه جنگ شادی، والیبال ساحلی، عرضه محصولات فرهنگی و کتاب، عفاف و حجاب، مهد ساحلی و پارک، پاسخ به سوالات شرعی، غذاهای سنتی و محلی، صنایع دستی و همچنین رادیو پارک و رادیو ساحل از برنامه‌های ما در پنجمین جشنواره ساحل سالم و پارک پاک بوده است.

وی با بیان اینکه جشنواره ساحل سالم و پارک پاک در سه‌ماهه تابستان سال جاری برگزار می‌شود، گفت: این دو جشنواره از روز دهم تیرماه آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت، که در طول هفته، روزهای پنجشنبه و جمعه اجرای برنامه صورت می‌گیرد.

حسنی با تاکید بر این که پرداختن به بحث اقتصاد مقاومتی را یکی از اولویت‌های اصلی جشنواره ساحل سالم  و پارک پاک گلوگاه است، افزود: قطعاً از کارآفرینان و مشاوران اقتصاد مقاومتی در برنامه‌های خود استفاده خواهیم کرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها