نماینده قائنات در گفت‌وگو با «بسیج»:
فرهاد فلاحتی گفت: جمهوری اسلامی ایران در قضیه برجام، نرمش های لازم را انجام داده است لذا تحریم هایی که به هر نحوی و با هر عنوانی علیه کشور ما صورت می گیرد، خلاف برجام و خلاف توقع مردم از برجام است.
کد خبر: ۸۷۱۲۵۹۴
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
فرهاد فلاحتی نماینده مردم قائنات و زیرکوه در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به اظهارات عجیب عراقچی مبنی بر اینکه برای رفع تحریم های غیرهسته ای لازم است که نظام تصمیم جدیدی بگیرد، اظهار داشت: دشمنی های آمریکا در مذاکرات هسته ای برای همه آشکار شده است و رفتارهای آمریکایی ها نشان می دهد که مواضع دستگاه دیپلماسی ما باید قوی تر باشد.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران در قضیه برجام، نرمش های لازم را انجام داده است لذا تحریم هایی که به هر نحوی و با هر عنوانی علیه کشور ما صورت می گیرد، خلاف برجام و خلاف توقع مردم از برجام است.

فلاحتی خاطرنشان کرد: آقای ظریف در جلسه غیر علنی گفت که خیلی از تحریم ها از طریق لابی صهیونیستی بر کنگره و سنا تحمیل می شود؛ به هر حال هرگونه تحریمی علیه جمهوری اسلامی نقض حقوق ملت ایران است.

این نماینده مجلس تاکید کرد: انتظار ما از دستگاه دیپلماسی این است که در مقابل زیاده خواهی های آمریکایی ها با قدرت بایستند.

فلاحتی تصریح کرد: اظهارات آقای عراقچی القا و فشار برای تحمیل برجام 2 و 3 است و اگر مقداری کوتاه بیاییم، متاسفانه برجام های 2 و 3 محقق می شود و شرایط بدی را شاهد خواهیم بود.
ارسال نظرات