در پی تغییر و تحولات در دستگاه‌های اجرایی شهرستان محمد رسول حسین‌نژاد مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر تودیع و رضا نوری زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش مشگین‌شهر معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۳۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، در پی تغییر و تحولات در دستگاه‌های اجرایی شهرستان محمد رسول حسین‌نژاد مدیر آموزش و پرورش مشگین‌شهر تودیع و رضا نوری زاده به عنوان مدیر جدید آموزش و پرورش مشگین‌شهر معرفی شد.

محمد رسول حسین‌نژاد سه سال پیش به عنوان مدیر آموزش و پرورش شهرستان مشگین‌شهر معرفی و در طول این مدت خدمات ارزشمندی به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش شهرستان ارائه کرده و اکنون بعد از گذشت 30 ماه از خدمت صادقانه در این مجموعه آموزشی صبح امروز طی مراسمی از مجموعه آموزش و پرورش شهرستان خداحافظی کرد.

برزگر معاون مالی اداره کل آموزش و پرورش مشگین‌شهر در این مراسم گفت: حسین‌نژاد یکی از مدیران موفق در آموزش و پرورش استان اردبیل است که ادامه خدمت خود را در مرکز استان و در مسئولیت‌های دیگر خواهد بود و از تجربیات وی در عرصه‌های مختلف به نحو احسن استفاده می‌شود.

رضا نوری زاده مدیر جدید آموزش و پرورش مشگین‌شهر نیز در این مراسم با بیان اینکه از 20 روز پیش این مسئولین برای بنده مطرح شده بود اما هرگز زیر بار این مسئولیت نرفته بودم تا اینکه دیشب جلسه‌ای در این خصوص برگزار و بنده را به این مسئولیت پیشنهاد داده‌اند به طوری که دیگر جایی برای کناره‌گیری و اظهار نظر نمانده بود.

ارسال نظرات