خبرهای داغ:
سردار امیرعلی حاجی‌زاده اظهار داشت:طرح کنگره برای تحریم جدید ایران به خاطر بحث موشکی به این دلیل است که آنها در مقابل ما ناتوان و بی اراده هستند.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۳۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۰
به گزارش بسیج به نقل از رهیاب، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جلسه حدیث شریف کسا در اهواز اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی یک ائتلافی برای مقابله با انقلاب به وجود آمد و در چند سال اخیر نیز ادامه پیدا کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز با  اتاق عملیات مشترک عبری، عربی و غربی به سرکردگی امریکا و رژیم صهیونیستی مواجه است البته این  قرارگاه صرفاً نظامی نیست بلکه موضوعات امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اطلاعاتی را هم شامل می‌شود.

سردار امیرعلی حاجی‌زاده تصریح کرد: در این ائتلاف علیه انقلاب اسلامی تقسیم کاری صورت گرفته است ، در هر بخشی که بتوانند ضربه بزنند غفلت نمی‌کنند این روند تاکنون ادامه داشته است.

وی اضافه کرد: در حوزه اقتصادی و تحریم، وزیر خزانه‌داری امریکا مسئول این بخش است و برنامه‌ریزی تحریم‌ها و مقابله اقتصادی به عهده آن‌هاست.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش سعودی‌ها در ائتلاف ضدانقلاب اسلامی گفت: در حوزه تأمین مالی علیه انقلاب، رژیم سعودی مسئولیت را به عهده دارد جنگ‌های منطقه از یمن گرفته تا عراق و سوریه همه با پول سعودی‌ها صورت می‌گیرد

وی با اشاره به تحرک گروهک‌های تروریستی در غرب کشور افزود: دو دهه از عقب‌نشینی کومله و دموکرات‌ها می‌گذرد دریکی دوماهه اخیر نیز از گروه‌های عملیاتی آن‌ها منهدم شدند البته اقداماتی هم در خوزستان هم وجود دارد که در حال رصد می‌باشند.

سردار حاجی‌زاده تأکید کرد: در تقسیم‌بندی ائتلاف ضد ایرانی مسئولیت عملیات روانی با انگلیسی‌هاست یکی از این عملیات ها فتنه سال 88 بود ،متأسفانه برای عملیات روانی دشمن هیچ، فکری نشده است.

وی بابیان اینکه در حوزه فرهنگ هم شاهد برنامه‌ریزی‌های شدید این ائتلاف هستیم ادامه داد: این مجموعه اقدامات علیه انقلاب یک پازلی است که قطعات آن توسط کشورهای مختلف در حال، انجام است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان ساخت: در بعضی بخش‌ها در مقابله با این ائتلاف موفق عمل کرده‌ایم و بعضی از تهدیدها را تبدیل به فرصت کردیم اما در بعضی جاها ضعیف عمل شد و شکست خوردیم.

وی بابیان اینکه پیروزی انقلاب یک کار سخت و نشدنی بود ولی انجام شدافزود: هر جا که نگاه و اقداممان انقلابی بود پیروز شدیم اما اگر می‌خواستیم از مدل‌های غربی پیروی کنیم باید تسلیم می‌شدیم چراکه سلاح و امکانات لازم را نداشتیم.

سردار حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه راز پیروزی در انقلابی عمل کردن است گفت: یکی از موفقیت‌های نظام این است که در حوزه تسلیحاتی به موفقیت‌های زیادی دست پیداکرده است و همه تسلیحات نظامی را بومی‌سازی کرده‌ایم.

وی با اشاره ادامه دشمنی‌های آمریکایی‌ها در دوران پسابرجام و عهدشکنی‌های آنان اضافه کرد: در ظرف دو هفته اخیر دو اتفاق افتاده است اول تصویب کردند که به ایران بوئینگ نفروشند و بعد در کنگره تصویب کردند که اگر ایران فعالیت‌های موشکی را ادامه دهد باید تحریم‌های جدید علیه اش وضع کرد.

حاجی‌زاده بابیان اینکه زیاده‌طلبی‌های آمریکایی‌ها پایان ندارد تأکید کرد: طرح کنگره برای تحریم جدید ایران به خاطر بحث موشکی به این دلیل است که آن‌ها در مقابل ما ناتوان و بی‌اراده هستند.

وی بابیان اینکه امروز بیش از ده‌ها رادار بومی ساخته‌ایم اضافه کرد: امروز در بخش هواپیمای بدون سرنشین جزو پنج کشور اول دنیا هستیم ما از جوانان ایرانی برای این پیشرفت‌ها استفاده کرده‌ایم

فرمانده هوافضای سپاه بابیان اینکه آمریکایی‌ها با بهانه‌های مختلف ارتباطی به دنبال نفوذ هستندخاطرنشان ساخت: چرا باید آمریکا را کدخدا بدانیم با این نگاه فرصت‌های طلایی را از دست می‌دهیم نباید همه‌چیز را به دشمن گره بزنیم.

وی افزود: امروز در حوزه اقتصاد مشکل، داریم این فقر و بیکاری خجالت‌آور است اما اگر نگاه مسئولین انقلابی و نگاه به داخل باشد همه‌چیز حل خواهد شد.

حاجی‌زاده بابیان اینکه باید برای همه مسئولیت‌ها آدم‌های انقلابی انتخاب کرد گفت: نباید سراغ آدم‌هایی برویم که روحیه اشرافی گری دارند و نگاهشان به غرب است.

وی افزود: امروز برجام و برخی رابطه‌ها همه از ابزار نفوذ هستند مطمئن باشید آمریکایی‌ها هیچی به ما نخواهند داد تا زمانی که فکر کنیم این‌ها پسرخاله هستند هیچ اتفاقی در کشور نمی‌افتد.

فرمانده هوافضای سپاه تأکید کرد: این مذاکرات از دولت قبل شروع شد یعنی رئیس دولت قبل هم دنبال مذاکره بود حواسمان جمع باشد که از چاله در چاه نیفتیم کسی که کوچک‌ترین زاویه‌ای با انقلاب دارد نباید تائید شود.

حاجی‌زاده بابیان اینکه مستکبرین دنبال چیزی دیگری بودند ولی اتفاقات دیگری افتادگفت: تا قبل از این درگیری‌ها با یک‌لایه‌ای در منطقه ارتباط داشتیم اما امروز ارتباط‌ها بیشتر شده است امروز روحیه مقاومت تا اعماق وجود ملت سوریه رسوخ کرده است.

وی اضافه کرد: عراق با ما هشت سال در حال جنگ بود اما امروز رابطه ما بسیار صمیمی شده و حضور مستشاران ایرانی در عراق و سوریه خیلی به این فضا کمک کرده است.

حاجی‌زاده تصریح کرد: در جمع کسانی که برای دفاع از حرم رفتند یک بچه پولدار و یا فرزندان صاحبان حقوق نجومی نمی‌بینید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها