برای فائق آمدن بر مشکلات کشور به جریان فکری و فرهنگی اصیل مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی نیاز داریم و هنرمندان متعهد باید در این حوزه با نگاه ظریف خود منشا خلق آثار فاخر و ماندگار باشند.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۳۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مجید خدابخش در آیین افتتاحیه سی و یکمین نشست روسای مراکز استانی حوزه های هنری در شهرستان سرعین استان اردبیل افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل حوزه هنری در تغییر الگوی فکری و ذهنی و پیاده کردن مدل جدید اقتصادی در جامعه با استفاده از ابزار فرهنگ و هنر رسالت خطیری برعهده دارد.

وی اظهار کرد: هنرمندان باید مقوله اقتصاد و ضرورت های مدیریتی آن را با زبان هنر در جامعه تبیین کنند تا در نگاه مدیران و مسوولان به این حوزه تغییر اساسی ایجاد شود و رونق اقتصادی لازم را در کشور شاهد باشیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: به جای اینکه مدیران منتظر تامین بودجه و هزینه لازم برای کارهای خود از محل درآمدهای نفتی باشند بهتر است با اتخاذ روشی متفاوت در اندیشه حصول درآمد باشند تا در پیاده کردن اقتصاد بدون نفت در کشور موفق باشیم.

وی ادامه داد: برای فائق آمدن بر مشکلات کشور به جریان فکری و فرهنگی اصیل مبتنی بر ارزش های اسلامی و انقلابی نیاز داریم و هنرمندان متعهد باید در این حوزه با نگاه ظریف خود منشا خلق آثار فاخر و ماندگار باشند.

خدابخش گفت: مدیریت در حوزه فرهنگ و هنر ظرافت های خاص خود را دارد و از آنجایی که هنرمندان در قبال مسایل مختلف واکنش های متفاوتی از خود نشان می دهند باید به غنای فکری و ذهنی لازم برای حضور تاثیرگذار خود در جامعه برسند.

وی اضافه کرد: خوشبختانه از هنرمندان خوش فکری برخوردار هستیم و امید می رود با نقش آفرینی آنها ظرفیت های جامعه اسلامی با ابزار فرهنگ و هنر به جامعه جهانی معرفی شود.

ارسال نظرات