تاکید مدیر آموزش و پرورش کوثر بر ضرورت اجرای پروژه مهر در مدارس

مدیر آموزش و پرورش کوثر توجه جدی و دقیق به ساماندهی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی در راستای بازگشایی مطلوب مدارس را از جمله اولویت های اجرای پروژه مهر در مدارس عنوان کرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۴۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

مهدی غزنوی طی گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از کوثر از آغاز اجرای طرح پروژه مهر در سطح مدارس شهرستان کوثر خبر داد و اظهار کرد: در راستای برنامه ریزی و تنظیم فعالیت‌ها و تمهید مقدمات بازگشایی مدارس، فعالیت پروژه مهر ۹۵ و اقدامات کمیته مرتبط در اداره آموزش و پرورش شهرستان کوثر با مساعدت همکاران فرهنگی آغاز شده است.

وی افزود: مجموعه اقداماتی هر ساله در آموزش و پرورش به منظور آماده‌سازی مدارس برای بازگشایی تحت عنوان پروژه مهر اجراء می شود و ارتقا و کیفیت ‌بخشی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و تربیتی دانش‌آموزان با ایجاد زیرساخت‌های لازم از اولویت‌های مهم پروژه مهر است که با نگاه جامع شرایط مناسب آغاز سال تحصیلی جدید را به دقت رصد می کند.

وی هدف از اجرای پروژه مهر ماه، توجه جدی و دقیق به ساماندهی فضاهای آموزشی و سازماندهی نیروی انسانی، شاداب سازی مدارس با داشتن خاطره ماندگار اولین روز بازگشایی مدرسه برای دانش آموزان عنوان کرد و افزود: ضروری است مدارس با شعارهای زیبای ( تربیتی و دینی ) از لحاظ زیباسازی تزئین شود تا هر آنچه که یک نظام آموزشی در نظر دارد بین دانش آموزان و فرهنگیان نهادینه شود.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان کوثر ابراز امیدواری کرد: انتظار داریم بر اساس برنامه ریزی‌های انجام گرفته توسط کار گروه پروژه مهر، به طور منظم از مدارس بازدید و گزارش مکتوب برای رفع کمبودها به دبیر پروژه ارائه شود تا اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.

ارسال نظرات