فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی:

اقتصاد مقاومتی اعتماد به مردم است

اقتصاد مقاومتی اعتماد به مردم است و می‌توان کشور را از رکود خارج کرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۴۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱

سرهنگ حسن نوری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گرمی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج از گرمیدر حوزه اقتصاد مقاومتياظهار کرد: باید در مورد موضوع اقتصاد مقاومتی ابعاد مختلفی را ببینیم و یکی از مهمترین شاخه های آن نقش مردم است. مردم به عنوان بازیگران اصلی اقتصاد در جامعه نقش مهمی در تحقق سیاستهای اقتصادی دارند و اگر نقش خود را به درستی ایفا نکنند اقتصاد مقاومتی محقق نخواهد شد. ‌زیرا مخاطب اصلی اقتصاد مقاومتی مردم هستند

وي با اشاره به پتانسيل عظيم منطقه در عرصه هاي مختلف؛ افزود: باید از همه ظرفیت ها و پتانسیل توسعه اقتصادی شهرستان گرمی با تاکید بر بخش کشاورزی، دامپروری، گردشگری برای تحول اقتصادی و افزایش درآمد مردم بهره برد و مشارکت مردمي از ضروریات تحقق اقتصاد مقاومتی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی اقتصاد مقاومتی را توسعه صادرات و اعتماد به مردم دانست و تصریح کرد: رفع اصلی مشکل بیکاری از راه تولید ملی و تقویت و پشتیبانی از تولیدات داخلی آن هم به صورت جدی صورت مي گيرد.

وي با اشاره به فعال كردن كارگاههاي توليدي كوچك و متوسط توسط گروه مردمي در منطقه و ميزان اشتغالزايي مستقيم و غير مستقيمي كه توسط بسيج سازندگي سپاه ناحيه گرمي از طريق پرداخت تسيهلات بانكي بوجود آورده است افزود: پرداخت تسهیلات در 12 عرصه از جمله پرورش ماهي، صنايع تبديلي، اصلاح باغات، پرورش دام سبک و سنگين، پرورش مرغ خانگي و ساير ماکيان و زنبور عسل صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات