مدیر کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان رامسر :
این مدیر کاروان با بیان اینکه تفهیم ارزش حجاب در زنان یکی از اهداف اردوهای راهیان نور دانش آموزی است، گفت: بعد از اردوهای راهیان نور دانش آموزی، همان دخترانی که اصلا فکرشان را نمی کردیم که روزی چادر بر سر کنند، با چفیه و چادر در مقابل همگان حاضر شدند.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۵۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۳
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،  مدیر کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان رامسر گفت: دو سال گذشته به همراه کاروان راهیان نور دانش آموزی به مانطق عملیاتی دفاع مقدس رفته بودیم،در معراج شهدای گمنام محمودوند تحول عجیبی در روحیه دانش آموزان ایجاد شد؛ به طوری که تعدادی از دانش آموزان که هرگز چادر به سر نمی کردند متحول شده و بعد از پایان سفرراهیان نور با چادر در مدرسه حاضر شدند.
زیبا گازر، مدیر کاروان راهیان نور دانش آموزی دختران شهرستان رامسر درگفت و گو با کوله بار اظهار داشت: در یادمان محمودوند (معراج شهدای گمنام) تحول عجیبی در روحیه دانش آموزان ایجاد شد؛ بطوریکه7 نفر از دختران چادری شدند و برنامه های جالبی برگزار کردند که تعجب دبیران را در پی داشت.

وی در ادامه ضمن تشکر از مسئول سازمان اردویی سپاه کربلاء و همکارانش به جهت برنامه های خوب فرهنگی اجرا شده در طول اردوی راهیان نور دانش آموزی افزود: در طول اردو، برنامه های متعدد فرهنگی برای دانش آموزان برگزار شد و در مورد حجاب با دانش آموزان عزیز صحبت گردید و این کارهای فرهنگی و یادمان های شهداء زمینه ای شد که 7 نفر از دختران ما چادری شدند.
این مدیر کاروان اضافه کرد: هنگامی که پس از اردوی راهیان نور دانش آموزی، زنگ انقلاب در مدرسه شهرمان به صدا در آمد دیدیم که همان دخترانی که اصلا فکرشان را نمی کردیم با چفیه و چادر در مقابل همگان حاضر شدند و برنامه های فرهنگی جالبی برگزار کردند که حیرت دبیران و دانش آموزان را در بر داشت...
 
وی در ادامه در مورد ماجرای یکی از دانش آموزان دختر که خانواده اش به دلیل وابستگی که به او داشتند، حاضر نبودند او را به راهیان نور بفرستند، گفت: در ابتدا والدین این دختر عزیز راضی نبودند که دخترشان در اردو حاضر شود، ولی  طی صحبت های فراوانی که این دختر خانم با پدر و مادر و پدربزرگش انجام داد، آنها را متقاعد کرد.
گازر اضافه کرد: پدربزرگ این دانش آموز دختر خواب دیده بود نوه عزیزش به سرزمین وحی-مکه- اعزام شده است و دختر با شنیدن این حرف پدربزرگش دیگر تاب نیاورد و پدرو مادر خود را به نحوی راضی نمود.
این مدیر کاروان افزود: آن دانش آموز دختر به من می گفت که با دیدن این یادمان ها،دشت ها، هر لحظه خودم را در مکه حس می کردم.

وی در پایان برگزاری چنین اردوهایی را همراه با نور و معنویت توصیف نمود و از مسئول اردویی سپاه کربلاء درخواست نمود که به این اردوه ها-اردوی راهیان نور دانش آموزی- توجه بیشتری نماید و زمینه افزایش برگزاری چنین اردوهایی را فراهم نماید./م
ارسال نظرات