عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنابر طرحی که وزیر اقتصاد در کمیسیون اقتصادی مطرح کرده است، تا یک ماه آینده دریافت‌های دستگاه‌های غیردولتی نیز مورد بررسی و نظارت قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۶۲
|
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، احمد محمدی انارکی نماینده رفسنجان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از جلسه عصر امروز وزیر اقتصاد و معاونان وی با اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: در این جلسه بحث فیش‌های حقوقی و عملکرد وزارت اقتصاد در این حوزه مطرح شد و مورد بررسی قرار  گرفت.

نماینده رفسنجان اظهار کرد: در این جلسه وزیر اقتصاد با ارائه  توضیحاتی در مورد بحث فیش‌های حقوقی، از حذف و برکناری تعدادی از مدیران طبق بخشنامه رئیس جمهور و تاکیدات رهبر انقلاب خبر داد.

وی افزود: وزیر اقتصاد تاکید داشت حتی کسانی که طبق آئین نامه‌های داخلی خود دریافت‌های غیر متعارف داشته‌اند و به نوعی این دریافت‌ها جنبه قانونی پیدا کرده بود نیز برکنار شدند.

عضو کمیسیون اقتصادی گفت: طبق گفته‌های وزیر اقتصاد در این جلسه، قرار شده است ظرف یک ماه آینده دریافت‌های دستگاه‌های غیردولتی نیز سامان‌دهی شده و مورد نظارت قرار گیرد.

محمدی همچنین با اشاره به حضور معاونین بانکی، گمرک و منابع انسانی وزارت اقتصاد و همچنین همتی رئیس بیمه مرکزی در این جلسه گفت: معاونین وزارت اقتصاد نیز به صورت جداگانه گزارشی از آخرین وضعیت معاونت‌های خود  ارائه کردند.

وی افزود: معاونین وزیر اقتصاد از  تلاش‌های انجام گرفته درباره  دریافت‌های نامتعارف در دستگاه‌های تحت تکفل خود توضیحاتی مطرح کردند و قرار شد در این خصوص در جلسات بعدی کمیسیون، گزارش‌های مفصل‌تری ارائه کنند.

ارسال نظرات