رئیس هیئت ژیمناستیک استان با اشاره به نبود اسپانسرمالی در این رشته ورزشی اظهار داشت: در صورتی که بتوان حامیان مالی برای برنامه‌های این رشته ورزشی جذب کرد می‌توانیم برای توسعه ژیمناستیک اقدام کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۶۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، جشنواره بزرگ ژیمیناستیک نونهالان دختر و پسر شمال غرب کشور بمناسبت گرامیداشت یادوخاطره شهدای مدافعان حرم با حضور اسبقیان سرپرست فدراسیون ژیمیناستیک کشور، مسئولان استانی و شهرستانی در محل سالن ورزشی تختی وحجاب مجموعه ورزشی برادران شهید صوابی نیر برگزار شد.

در این جشنواره کریم نژاد رئیس هیئت ژیمیناستیک استان اردبیل با اشاره به برگزاری این جشنواره در نیر گفت: جشنواره بزرگ ژیمیناستیک نونهالان دختر و پسر شمالغرب کشور با حضور استانهای کردستان، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل با تمامی شهرستانها با حضور 500 نفر ورزشکار و مربیان در این جشنواره حضور دارند.

وی گفت: این جشنواره بمناسبت گرامیداشت یادوخاطره شهدای مدافعان حرم با شعار ورزش دشمن اعتیاد برگزار می شود که در این جشنواره دختران و پسران حرکات موزون ژیمیناستیک را در معرض دید قرار خواهند داد.

اباذر کریم نژاد افزود: در حال حاضر بیش از سه هزار ژیمناست کار در استان اردبیل ساماندهی شده است و این رشته ورزشی مورد استقبال خانواده‌ها است.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان با تأکید به اینکه نبود اسپانسر و حامیان مالی مهم‌ترین موانع توسعه این رشته ورزشی است، اضافه کرد: در صورتی که بتوان حامیان مالی برای برنامه‌های این رشته ورزشی جذب کرد می‌توانیم برای توسعه ژیمناستیک اقدام کنیم.

به گفته کریم نژاد در وضعیت فعلی تمرینات این رشته ورزشی در سه باشگاه دولتی و شش باشگاه خصوصی دایر است و به دلیل اینکه ژیمناستیک پایه بسیاری از رشته‌ها است لازم است برای توسعه همه دستگاه‌ها مشارکت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر در این مراسم گفت: رویکردی که ما در شهرستان نیر در حمایت از ورزش در پیش گرفتیم حمایت‌های همه‌جانبه از هیأت‌های ورزشی است.

وی گفت: ورزش ژیمناستیک باید به صورت یک فرهنگ در میان مردم این شهرستان شناخته شود تا اولیاء هنرآموزان به ارزش این رشته ورزشی پی ببرند.

ریس اداره ورزش و جوانان شهرستان نیر ادامه داد: پتانسیل های خوبی در این شهرستان داریم؛ ژیمناستیک از قدیمی‌ترین رشته های ورزشی در شهرستان نیر است.

اکبر نگاهی با بیان اینکه تمام هیأت‌های ورزشی در این شهرستان فعال بوده و رقابت‌ها و مسابقات متعددی را تدارک دیده‌‌اند، گفت: توسعه ورزش در نیر در سایه حضور و مشارکت جوانان و نوجوانان قوت و قدرت بیشتری گرفته است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره بزرگ ژیمناستیک نونهالان با حضور استان‌های شمال غرب کشور بیان کرد: ما از یک ماه پیش تلاش و پیگیری‌هایمان را برای میزبانی این جشنواره آغاز کردیم تا با همراهی ژیمناستیک‌کاران با انگیزه و رغبت بیشتر تلاش کنیم تا رقابت‌های ژیمناستیک به شکل مطلوب و مناسب پیگیری شود.

نگاهی افزود: در این جشنواره بیش از 500 ورزشکار نونهال رشته ژیمناستیک اعم از دختر و پسر حضور داشته و با هم رقابت می‌کنند.

ارسال نظرات