خبرهای داغ:
رئیس کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان اهواز در اجتماع عفاف و حجاب دزفول:
به گزارش خبرگزاری بسیج ازدزفول روز گذشته همایش عفاف و حجاب با عنوان مدافعان حریم خانواده درآستانه حضرت سبزقبا.ع. برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۸۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
این همایش با حضور باشکوه بانوان بسیجیبه مناسبت ۲۱ تیرماه روز ملی عفاف و حجاب و در راستای ترویج و حمایت از این اصل فرهنگی در جامعه، به همت بسیج جامعه زنانناحیه مقاومت بسیج دزفول، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری و مدیریتآستانه سبزقبا.ع.، در حرمحضرت سبزقبا.ع. برگزار شد.

"رئیس کارگروه زن و خانواده بسیج جامعه زنان اهواز” در این مراسم بیان داشت: از زمانی که دنیا به سمت مادی گرایی پیش رفت مذهب و دین کنار گذاشته شد.
"
هما اخلاقی” با اشاره به روند وضعیت حجاب در دنیا گفت: با وقوع انقلاب صنعتی، زنان به عنوان یک نیروی کار کم توقع و پرکار وارد عرصه کار صنعتی شدند، اما در حالی که زنان احساس استقلال می کردند، مورد استفاده ابزاری نیز قرار گرفتند و هویت خود را از دست دادند.
اخلاقی افزود: پس از آن، استعمار کهنه جای خود را به استعمار نو داد و پس از اینکه استعمارگران بعد از جنگ جهانی متوجه شدند نقشه آنان جوابگو نیست، با حمایت از رضا شاه، اهداف استعماری خود را در ایران پیگیری کردند.
وی با اشاره به واقعه کشف حجاب در دوران رضا شاه اظهار کرد: به گفته غرب، هر چادری که دور انداخته شود، افق امید جدیدی برای اشغالگران و استعمارگران بوجود می آید، زیرا دشمن دریافته برای دستیابی به اهداف خود، باید ذائقه زنان را تغییر دهد تا ذائقه دیگر اعضای خانواده و جامعه تغییر یابد.
اخلاقی با تاکید بر اینکه فروپاشی اخلاق در غرب، با فروپاشی خانواده همراه بود، افزود: خانواده، مکان تربیت فرزندان و پرورش مردان شجاع و حافظ منافع ملی و مذهبی می باشد، لذا با کشف حجاب و جنگ نرم، دشمن سعی در براندازی کانون خانواده را دارد.
این استاد حوزه و دانشگاه، ضمن گرامیداشت ۲۱ تیرماه روز ملی حجاب و عفاف و واقعه مسجد گوهرشاد گفت: از آن زمان، تغییر در سبک زندگی اسلامی آغاز شد، اما با وقوع انقلاب اسلامی، نقشه های دشمنان بی اثر شد.
اخلاقی با اشاره به جنگ نرم دشمن علیه ایران اسلامی بیان کرد: بانوان باید در این جنگ نرم حجاب و عفاف خود را حفظ کنند.
ویافزود: وقتی عفت و حجاب زن به عنوان مظهر معنویت مورد تجاوز قرار گرفت، دشمن به خواسته خود رسیده است، لذا زنان باید با حفظ نماد تمدن اسلامی، مانع فروپاشی کانون خانواده شوند.

در آخرین بخش مراسمبیانیه ای مبنی برحمایت از عفاف و حجاب قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها