خبرهای داغ:
شهردار هندیجان گفت:با همکاری و پیگیرهای معاونت خدمات شهری شهرداری هندیجان روزانه حدود ۷۰تن لجن از جوی وجداول در سطح هندیجان با کار شبانه و روزی کارگران جمع آوری می شود.
کد خبر: ۸۷۱۲۶۸۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳
غلامرضا درویشی عصر سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار بسیج در هندیجان اظهار کرد:برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان روزانه ۶۰تن زباله از سطح هندیجان جمع آوری ودر محل مشخص شده دفن می شود.

وی افزود: حدود ۶تن در مرحله اول جوی و جداول  هندیجان به مدت ۲ماه آهک پاشی  شد و اکنون مرحله دوم شرو ع شده وهمچنین با مشارکت شهروندان هندیجان با رعایت اصول شهروندی طبق ساعت   مشخص شده  زباله ها درب منازل جمع آوری می شود.

وی بابیان آسفالت مناطقی از هندیجان گفت:در کندرو شمالی وجنوبی هندیجان به مساحت ۱۲هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت شده اشت .


درویشی شهردار هندیجان عنوان کرد: جوی وجداول در کندروی جنوبی به مقدار ۲هزار متر طول احداث شد و همچنین زیر سازی ، آسفالت و جدول گذاری ساحل جنوبی حدود ۸هزار متر و جداول ۲هزار متر طول اجرایی شده است.

وی با اشاره به توزیع سطل زباله ها و کل  هزینه های برای  زیر سازی و آسفالت وجدول گذاری و کندرو ها شمالی و جنوبی و ساحل جنوبی بیان کرد:به تعداد ۲۰۰  عدد سطل زباله در سطح هندیجان توزیع شده است و برای زیر سازی ،آسفالت و جدول گذاری کندرو ها ی شمالی وجنوبی و ساحل جنوبی به مبلغ  ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها