مقداد همتی گفت: مطالبه مردم برای آینده مسکن مهر باید بر محور تحویل واحدها و اخذ دفترچه اقساط و سپس افتتاح رسمی واحدها توسط مسئولان امر قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۱۲۷۴۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، مقداد همتی مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی در خصوص تحویل واحدهای مسکن مهر پردیس اظهار کرد: تحویل مسکن مهر در شهر جدید پردیس هرچند با حواشی ناشی از خبط نماینده پیمانکار در پس گرفتن "کلید کارگاهی" واحدها ، اقدام درستی بود.

وی افزود: مدیرعامل جدید شهرجدید پردیس نشان داد برخلاف مدیران عامل پیشین (ولی پور و رجب صلاحی) فردی عملیاتی و اجرایی است و عزم تکمیل و تحویل واحدها را دارد.

مشاور وزیر سابق راه و شهرسازی تصریح کرد: در سه سال گذشته افتتاح صوری واحدها همچون ۵۰۰۰واحد شهرجدید پرند در حالی صورت گرفت که دفترچه قسط هم در برخی موارد به مردم داده شد، اما به دلیل نمایشی بودن افتتاحها مردم واحدها را به صورت کامل تحویل نگرفتند.

همتی گفت: مطالبه مردم برای آینده مسکن مهر باید بر محور تحویل واحدها و اخد دفترچه اقساط و سپس افتتاح رسمی واحدها توسط مسئولان امر قرار گیرد.

وی بیان کرد: شنیده های ما حکایت از ان دارد که تحویل 4500 واحد مسکن مهر پردیس (فاز 11 کوزو) در دستور کار ویژه قرار گرفته و مردم هرچه سریعتر باید با مراجعه به کارگزاریهای پردیس مدارک و اورده خود را تکمیل کنند.

ارسال نظرات