معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان وجود رهبری بصیر و آگاه، حفظ وحدت و انسجام بین آحاد جامعه را از جمله عناصر موفقیت و پیروزی کشور در مقابل ایادی استکبار عنوان کرد
کد خبر: ۸۷۱۲۷۷۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۶
سرهنگ عوضعلی فقیری در گفت وگو با خبرنگار زاهدانه با اشاره به اینکه طرح یاوران ولایت در راستای رشد و شکوفایی دانش‌آموزان تراز انقلاب اسلامی در سیستان وبلوچستان اجرا شد، افزود: این طرح در جهت تربیت کادر انقلابی، جهادگر، ولایت مدار و توانمند برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی در دستور کار قرار گرفته است.
وی با بیان اینکه 500 نفر از دانش آموزان شیعه و سنی استان در این طرح حضور دارند، گفت: از این تعداد 250 نفر دانش آموز دختر و 250 نفر دانش آموز پسر از سراسر استان برای اداره 500 واحد مقاومت بسیج آموزش خواهند دید.
 این مسئول تقویت بنیه دینی و انقلابی دانش آموزان را یکی از اهداف طرح یاوران ولایت عنوان کرد و ادامه داد: ضرورت عمق بخشی به فعالیت های بسیج دانش آموزی در مدارس دستاوردی دیگر از یک هفته آموزش به افراد بسیجی می باشد.
معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان استان وجود رهبری بصیر و آگاه در انقلاب اسلامی را از جمله عناصر موفقیت و پیروزی کشور در مقابل ایادی استکبار عنوان کرد و گفت: حفظ وحدت و انسجام، ایثار و از خودگذشتگی مردم از دیگر عواملی است که باعث شده دشمنان در اجرای اهداف و توطئه های شوم خود شکست خورده باشند.
سرهنگ فقیری در پایان بیان کرد: با آموزش و تقویت دانش آموزان بسیجی می توان از قابلیت ها و ظرفیت های بی بدیل بسیجیان اعم از شیعه و سنی برای تحقق اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه تعلیم و تربیت نیروهای انقلابی در آینده ای نزدیک بهره مند شد.
ارسال نظرات