خبرهای داغ:
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین خواستار اجرای کامل قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۴۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج درقزوین، اولین جلسه فرزندان شهدای شهرستان بویین‌زهرا با هدف رسیدگی و رفع مشکلات آنان در سالن جلسات فرمانداری بویین‌زهرا برگزار شد.


در این جلسه، ایوب رحیمی معاون سیاسی و امنیتی استانداری قزوین ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار، مسئولین بنیاد و کانون فرزندان شاهد گفت: این جلسات طبق دستور استاندار قزوین مقرر شده در شهرستان‌ها برگزار شود تا فرزندان شهدا ضمن بیان مشکلات خود، در جهت رفع آنها مسئولین اهتمام بورزند.


 
وی با اشاره به اینکه کمیسیون‌های تخصصی در کانون فرزندان شهدا تشکیل شود، افزود: در این کمیسیون‌ها مسائل و مشکلات فرزندان شاهد بررسی و جمع‌بندی شود تا با انتقال آن به مسئولین مربوطه دستگاه‌های اجرایی از جمله استانداری قزوین برطرف شود.


ایوبی بر توجه مسئولین در رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد و از آنها خواست تا به این موضوع اهمیت بیشتری بدهند.


در ادامه این جلسه، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اشاره به قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، خواستار اجرای کامل این قانون شد.


این مسئول با تشریح قانون یاد شده افزود: کارکنان بنیاد با کیفی‌سازی ارائه‌ی خدمات به جامعه ایثارگران در جهت جلب رضایت آنها تلاش می‌کنند.


وی از انتقاد و پیشنهادات فرزندان شهدا استقبال و آنها را در جهت ارائه‌ی خدمات مطلوب به جامعه هدف مثبت ارزیابی کرد.


در جلسه فوق، همچنین ارسلان قاسمی، فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به اهمیت برگزاری این جلسات و بهره‌مندی از مطالب فرزندان شهدا، عنوان کرد: مدیران این شهرستان در خدمت خانواده معظم شهدا هستند و بنده و همکارانم در فرمانداری پیگیر درخواست‌های آنان هستیم.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها