طرح هجرت 3 با مشارکت سازمان بسیج سازندگی ، اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس لرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۵۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان گفت: فتتاحیه این طرح با هدف بهسازی ، زیباسازی و مرمت فضاهای آموزشی و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند شهرستان خرم آباد برگزار شد.

یوسفوند به سیر صعودی طرح هجرت 3در سنوات اخیر اشاره کرد و گفت : اعتبارات و امکانات تخصیص یافته به این طرح در دوسال گذشته در مقایسه با سنوات گذشته به طور قابل توجهی افزایش پیدا کرده است .

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی لرستان هم به تعامل مثبت و سازنده 3دستگاه آموزش و پرورش ، بسیج و نوسازی مدارس اشاره کرد و گفت : طرح هجرت 3 توانسته است گامهای موثری را در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش برداردو باید تلاش شود تا با سرعت بیشترو بهتر این روند ادامه پیدا کند .

سرهنگ حسینی به رسالت خطیر آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت نسل آینده ساز هم اشاره کرد و گفت : باید به این رسالت توجه داشت و دانش آموزان برای نقش آفرینی در دستاوردهای نظام و انقلاب تربیت کرد .

حجازی معاون پشتیبانی اداره کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس لرستان هم به تهیه و تدارک اقلام مورد نیاز این طرح اشاره کردو گفت : بیش از 2میلیارد ریال اعتبار برای خرید تجهیزات در نظر گرفته شده تا دانش آموزان با هدایت و راهنمایی استادکاران خود بتوانند کار مرمت و تعمیر تجهیزات مدارس را انجام دهند .

ارسال نظرات