خبرهای داغ:
مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات قزوین بیان کرد: مسئولان بايد قاطعانه برخورد و بازگشت اموال بيت المال را هم پيگيري كنند، رهبر انقلاب پس از 8 سال دفاع مقدس جنگ نرم و شبيخون فرهنگي را مطرح كردند.
کد خبر: ۸۷۱۲۸۵۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۹

حجت الاسلام عباس نظری مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج درقزوین در ارتباط با جایگاه اخلاق در اسلام تصریح کرد: اخلاق در دين مقدس اسلام  همواره از اصول رفتاري بوده است و موجب رشد انسان و ترقي معنوي و مادي انسان بوده است، هرچقدر فضايل اخلاقي بيشتر باشد كمالات انساني  و معنوي انسان بيشتر مي شود.

وی افزود: در قران كريم اشاره شده است، برخي همانند چهارپايان از غرايض  و شهوات  خود به صورت افراطي و بي نهايت استفاده مي كنند كه درست  همانند حيوان هستند كه از رذايل اخلاقي مانند، غريضه شهوت، غريضه جنسي، غريضه طمع و دست اندازي به  بيت المال بيش از حد و اندازه  استفاده مي كنند  و تفاوت انسان با حيوان در اين است كه انسان با  قدرت تفكر و تعقل كه خداي متعال به وي داده است بر نفس و شهوات خود افسار مهار مي زند.

عباسی خاطرنشان کرد: اين  انسان را از حيوان متمايز ساخته است و در بحث فيش هاي نجومي هم  قضيه اين است كه بر نفس اماره خود افسار مهار نزدند و با  پيروي از حرص و طمع كه نشانه هاي رشد شيطان در وجود انسان است  اقدام به برداشت بي  اندازه از بيت المال مسلمين مي كنند.

این مسئول اضافه کرد: وجود اين افراد مي تواند  براي نظام اسلامي خطرناك باشد و ريزش هاي فراواني براي انقلاب  داشته باشند  و مسئولان بايد قاطعانه برخورد و بازگشت اموال بيت المال را هم  پيگيري كنند، رهبر انقلاب پس از 8 سال دفاع مقدس جنگ نرم و شبيخون فرهنگي را مطرح كردند.

عباسی با اشاره به نفوذ دشمن از منظر فرهنگي خاطرنشان کرد: دشمن از طريق تحريك نفس اماره  انسان را به مسير شيطان هدايت مي كند و رذايل اخلاقي را از نظر وي خوب جلوه مي دهد، وقتي رهبر انقلاب مي فرمايند: من دغدغه فرهنگي دارم و اخيرا هم به عنوان ولنگاري فرهنگي ياد كردند.

مسئول فرهنگی سازمان تبلیغات بیان کرد: اگر متوليان فرهنگ و مسئولين به درستي عمل نكنند در جامعه ناهنجاريها به صورت پارتي ها، اختلاط زن و مرد، روابط نامشروع، اباحيه گري، مباحث فساد اقتصادي  مانند اختلاس ها و  فيش هاي نجومي  و نفوذ سياسي پيش مي آيد و تقوي اجتماعي نمونه بارز اين رشد است كه يكي از محسنات روزه در ماه مبارك رمضان تقويت  تقوي اجتماعي است.

وی در خاتمه علت ترورها اي اول انقلاب و 7 تير اشاره کرد و گفت: در جريان ترور  7 تير جريان اعتقادي نفاق  باعث انحراف از خط انقلاب شد و بر اين اساس  با عمليات مسلحانه  جنگ درون  انقلاب را  با حمايت ابرقدرتها كليد زدند و  ريشه فكري آنها  اعتقادي مادي و الحادي و گاها التقاطي بود كه به كاپيتاليسم و ليبراليسم و ماركسيت و كمونيست  اعتقاد داشتند و با اين كار خواستند جلوي حركت شتابان انقلاب را بگيرند و بازگشت به طاغوت و  اشرافيگري در حكومت گذشته را سبب شوند، لذا 17000ترور كور در ايران انجام شد كه ايران به عنوان بزرگترين قرباني تروريست در جهان شناخته شده است.

1002/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها