فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان نقش دانش آموزان بسیجی را در پیشبرد انقلاب بی بدیل توصیف کرد و گفت: دانش آموزان آینده سازند، وارد جامعه می شوند و به عنوان مدیران آینده باید خدمت کنند.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۰۹
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هرمزگان؛ سردار ترابی عصر امروز در جمع دانش آموزان بسیجی شرکت کننده در طرح یاوران ولایت که در کانون غدیر بندرعباس در حال برگزاری است، با اشاره به انقلاب های صورت گرفته در دنیا انقلاب کشورمان را وابسته به مردم دانست و گفت: اصلی ترین تفاوت انقلاب ما با سایر انقلاب ها وجود رهبری و حمایت مردم است.

وی افزود: عشق و حمایت مردم از انقلاب هیچ تفاوتی نکرده است و مردم ما نه تنها مانند روزهای نخستین انقلاب بلکه قوی تر از آن روزها ایستاده اند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) گفت: برای اینکه به آرمانها و اهداف نهایی انقلاب دست پیدا کنیم ابتدا باید خود انقلاب را بشناسیم و روند رو به رشد انقلاب و دستاورد های آنرا در کنار هم قرار دهیم.

سردار ترابی نقش دانش آموزان بسیجی را در پیشبرد انقلاب بی بدیل توصیف کرد و گفت: دانش آموزان آینده سازند، وارد جامعه می شوند و به عنوان مدیران اینده باید خدمت کنند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان با بیان اینکه دانش آموزان تاثیر پذیر و تاثیر گذار هستند، خطاب به دانش آموزان بسیجی گفت: شما باید خودتان را در همه زمینه ها خصوصا استکبار ستیزی توانمند کنید و در طراز انقلاب باشید.

ترابی، گفت: بسیج متعلق به همه ایرانی هاست و همه باید بتوانند در بسیج عنصر باشند. بسیج دریای عشق است ما نباید به گونه ای رفتار کنیم که اقشار جامعه را از این دریای عشق بی بهره کنیم.

ارسال نظرات