خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمايندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر:

حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است

مسئول دفتر نمايندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر گفت: حجاب اولین علامت و بهترین نشانه برای شخصیت زن مسلمان است و در اقع می توان گفت حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۴۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴
حجت الاسلام مهدی ولیخانی در گفت وگو با خبر نگار خبرگزاري بسیج در مهديشهر ضمن گرامیداشت هفته حجاب وعفاف اظهار کرد:حجاب اولین علامت و بهترین نشانه برای شخصیت زن مسلمان است و در اقع می توان گفت حجاب پرچم مبارزه با تهاجم فرهنگی است.

وی در ادامه گفت: یکی از موضوعاتی که مکاتب الهی به آن پرداخته است بحث پوشش و حجاب است و بیشتر و دقیق تر اسلام به عنوان کاملترین دین به مسئله حجاب پرداخته است.

ولیخانی، حجاب را یکی از ضروریات دین اسلام دانست و گفت: کسی که اعتقاد به وجوب و ضرورت حجاب نداشته باشد از دایره اسلام خارج است.

مسئول دفتر نمايندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر، حجاب را اولین علامت و نشانه برای یک مسلمان مطیع پروردگار عنوان کرد و گفت: حجاب اولین خط قرمز برای اسلام و ایمان زن مسلمان است زیرا حجاب حد و مرز الهی است؛ یعنی خداوند آن را تعیین كرده است.

وليخاني تصريح كرد: در این زمان که دشمنان برای رسیدن به اهداف شوم خود و اقتدا به رضاشاه ملعون برای کشف حجاب، راه بی حجاب کردن زنان و اضمحلال جامعه را نقشه کشیده اند، بر زنان مسلمان و مومن واجب است حجاب خود را پررنگ تر رعایت كنند و نقشه دشمنان را بر آب سازند.

وي خاطر نشان کرد: فرد بدحجاب حق الهی را ضایع میکند و تمکین به دستورات دین و ائمه اطهار علیهم السلام ندارد و این توهین بزرگی به آفریدگار است و اینکه به خود توهین و ظلم میکند و دنیا و آخرت خود را خراب میکند چون برای خود ارزشی قائل نبوده و نمیداند که این طراوت و شادابی موقت و زودگذر است.

مسئول دفتر نمايندگي ولی فقیه در سپاه ناحیه مهدیشهر اضافه کرد: فرد بي حجاب به همسر خود توهین و ظلم میکند و آرامش روحی و روانی او را به خطر می اندازد و اين افراد در حقيقت به فرزندان خود توهین و ظلم میکنند.

وی با بیان اینکه حجاب میوه و ثمره عفاف است گفت:کسی که حجاب را رعایت نمی کند، معلوم است عفت و غیرت ندارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها