معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مردم این استان را مهمان‌نواز خواند و افزود: خواهشی که از مردم داریم این است که رسم مهمان‌نوازی خود را در استقبال از هیأت دولت به جای آورند.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۷۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

پژمان نیک‌اقبالی با اشاره به در پیش بودن سفر دولت به استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت:

مهمترین بحث در سفر استقبال مردمی است که امیدواریم به خوبی برگزار شود.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مردم این استان را مهمان‌نواز خواند و افزود: خواهشی که از مردم داریم این است رسم مهمان نوازی خود را در استقبال از هیأت دولت به جای آورند.

وی تصریح کرد: در سفر ریاست جمهوری طوری که برنامه سایر استان‌ها بوده در مرکز استان تشریف دارند و نماینده ویژه یا وزرا جهت بازدید از شهرستان‌ها و بخش‌ها حضور پیدا می‌کنند.

نیک‌اقبالی بیان کرد:جلسات کارشناسی اولیه برای رسیدگی به پروژه‌های استان صورت گرفته و معمولاً دولت چند قالب برای کار دارد.

وی افزود: پروژه‌هایی که اعتبار دارند اما با تخصیص 100 درصدی می‌توانند به بهره‌برداری برسند در اولویت قرار دارند.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پروژه‌های بزرگ که فازبندی می‌شوند از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار جهت معرفی در این سفر است.

وی با اشاره به برنامه‌های هیأت دولت در دیگر استان‌ها گفت: معمولاً در استان‌های مشابه حداکثر 15 پروژه اولویت‌‌دار معرفی شده‌اند که در استان ما نیز تعدادی پروژه‌ اولویت‌ بندی و مشخص شده است.

نیک‌اقبالی رونق حوزه اقتصادی استان را در جذب شرکت‌های وابسته به دولت و سرمایه‌گذاران بخش خصوصی از جمله بنیاد برکت دانست و گفت: پیش‌ زمنیه‌ توافقات این بنیاد در بازدید مسؤولان از بخش‌ها و سفر تعدادی از وزیران قبل از سفر صورت گرفته است.

ارسال نظرات