خبرهای داغ:
زهرا شجاعی
در ستاد مرکزی یادواره 1000 شهید شرق شهرستان اصفهان مطرح شد:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام علی(ع) از برگزاری اولین یادواره شهدای شرق شهرستان اصفهان با عنوان« لاله های شرق» همزمان با دهه کرامت خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۷۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان، ظهر امروز جلسه ستاد مرکزی یادواره شهدای شرق شهرستان اصفهان با نام « لاله های شرق » با حضور فرماندار اصفهان، فرمانده ناحیه امام علی(ع) و همچنین مسئولان بخشی و شهرستانی در دانشگاه آزاد هرند برگزار شد.

در این جلسه فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت برگزاری یادواره به عنوان بارزترین کار فرهنگی، گفت: یادواره شهدا، مصداق بارز کار فرهنگی است و به همین واسطه ماموریت متفاوت در کارگروه فرهنگی دنبال می شود.

فضل الله کفیل در پاسخ به این سوال که در وضعیت معیشتی امروز، برپایی یادواره چه مبحثی را دنبال می کند، اظهار کرد: پیگیری مشکلات مردم از کانال های مربوط به خود دنبال می شود و قطعا یادواره شهدا حرکتی فرهنگی در راستای زنده نگه داشتن شهدا در شرق اصفهان است و همه ارگان ها ملزم به همکاری هستند.

وی از بخشداران و شهرداران درخواست کرد تا در فاصله زمانی برگزاری یادواره شهدا، از خانواده شهدا در شهرها و روستاها بازدید به عمل آید.

در ادامه این جلسه سرهنگ مهدی ساعی با اشاره به روند اجرایی و برنامه های این یادواره گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در همه مراحل یادواره دنبال شود و در این خصوص «لاله های شرق » خاص ۱۰۰۰ شهید شرق شهرستان اصفهان است تا بتوان روحیه معنوی را در قالب اجرای برنامه های متنوع در کنار یادواره بالا برد.

فرمانده ناحیه امام علی(ع) با اشاره به اهداف یادواره اظهار کرد: برنامه جامعی به همت همه دستگاه های اجرایی در شرق اصفهان را پیش رو داریم زیرا زنده نگه داشتن یاد شهدا در این برهه از زمان مهم ترین کار فرهنگی به شمار می رود و در این خصوص بسیج از هیچ تلاشی فروگزاری نخواهد کرد.

وی افزود: این کار فرا ناحیه است و خارج از محدوده بسیج می باشد و از همه ظرفیت ها در این خصوص استفاده خواهیم برد تا بتون برنامه ای جامع و در خور شان منطقه وسیع و ولایتمدار شرق اصفهان را اجرا کرد.

ساعی با اشاره برپایی غرفه های نمایشگاهی در این یادواره افزود: با توجه به نیاز جوانان به کار فرهنگی، برآن شدیم تا نسبت به ایجاد غرفه های نمایشگاهی با حضور جوانان بسیجی و هنرمند اقدام کنیم تا بتوان در کنار این برنامه معنوی، نسل جوان را با راه شهدا آشنا کنیم.

گفتنی است، با حضور جوانان ارزشی در شرق اصفهان، فضای مجازی متبرک به یاد و خاطره شهدای شرق اصفهان شد و در این خصوص سایت http://www.laleha.ir راه اندازی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها