شهرداری پیروز 95 درصد پرونده های قضایی در یاسوج

مدیر حقوقی شهرداری یاسوج گفت: براساس داده‌های آماری در سه ماه نخست سال جاری، 95 درصد پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌های عمومی به نفع شهرداری یاسوج صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۸۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

هدایت راد صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: براساس داده‌های آماری در سه ماه نخست سال جاری، 95 درصد پرونده‌های حقوقی در دادگاه‌های عمومی این شهرستان به نفع شهرداری یاسوج صادر شده است.

مدیر حقوقی شهرداری یاسوج گفت:‌ این پرونده‌ها در پی شکایت مردمی و مطالبات شهروندان در محاکم قضایی تشکیل شده است، همچنین بر این اساس 75 پرونده در دادگاه‌های عمومی شهرستان تشکیل و برای 95درصد آن آرا به نفع شهرداری صادر شده است.

وی با بیان اینکه مابقی پرونده‌های قضایی علیه شهرداری برای صادر شدن آراء به زمان بیشتری نیاز است، افزود: 100 پرونده و لایحه دفاعی در دیوان عدالت اداری در تهران دفتر جنوب کشور در خصوص املاک اراضی پرونده تشکیل شده که اکثریت آراء به نفع شهرداری بوده است.

راد، از تشکیل 65 پرونده در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج برای رفع معارضات محلی و اجتماعی خبر داد و بیان کرد: اشغال سطح معابر، خودرو‌های سیار و دوره‌گرد و ساخت و سازهای خلاف پلیس ساختمان از جمله دلایل تشکیل پرونده در دادسرا بوده است.

مدیر حقوقی شهرداری یاسوج در خصوص درگیری‌های سطح شهر با گشت‌های ویژه شهرداری گفت: در سه ماه نخست سال جاری 50 فقره درگیری با پرسنل سد معبر، کارشناسان شهرداری و اداره اجراییات و پلیس ساختمان توسط شهروندان بی‌توجه به قانون ثبت شده است.

وی اظهار داشت: همچنین 20 پرونده مطالبات مردمی در خصوص شرکت‌های فضای سبز، در مراجع قضایی، دادگاه، سازمان تعزیرات حکومتی، دیوان عدالت اداری، دادسرا و کلانتری‌ها تشکیل شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار