خبرهای داغ:
خواهران بسیجی پایگاه رهروان حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در اردوی جهادی شرکت كردند.
کد خبر: ۸۷۱۲۹۸۶
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در گرامیداشت هفته حجاب و عفاف بیش از 20 نفر از خواهران بسیجی پایگاه رهروان حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در اردوی جهادی شرکت نمودند.

در این اردوی جهادی شرکت کنندگان به برداشت آلبالو از یکی از باغات شهر رودیان در جهت کمک به نیازمندان به مدت یک روز پرداختند.

فرمانده حوزه بسیج جامعه زنان صدیقه کبری(س) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به اهداف برگزاری این اردو گفت: این اردوی جهادی در راستای کمک به نیازمندان و برداشت محصول باغ در قالب اردوهای جهادی و در هفته حجاب و عفاف و ترویج فرهنگ کار گروهی و اقتصاد مقاومتی و نقش زنان در این عرصه و حضور فعال در کمک به اقتصاد جامعه برگزار شد.

نفیسه سبحانی با اشاره به توزیع بسته فرهنگی بین فروشندگان خانم شاهرودی نیز بیان کرد: در هفته حجاب و عفاف به همت شورای حوزه و طلایه داران حجاب و عفاف بسته های فرهنگی با موضوع حجاب و عفاف شامل لیوانی که جملات قصار در مورد حجاب روی آن حک شده و یک شاخه گا تزیین شده بین فروشندگان خانم پاساژهای دباغ پور، صفری و ونوس شاهرود توزیع شد که با استقبال فروشندگان روبرو شد.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه های مختلف فرهنگی در اثرگذاری فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه اثرگذار است اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا برنامه های فرهنگی بیش از پیش در جامعه ترویج شود چرا که با فرهنگ می توان بر اندیشه و فکر و نگرش افراد تاثیر گذاشت و دشمنان تمام فعالیت های خود را در این راستا متمرکز نموده اند و ما نیز باید در این مسیر حرکت کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها