ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی چهل ویکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوپشتیبانی لاوان و ناوشکن شهید دریابان نقدی امروز صبح با استقبال دریادار سیاری در اسکله منطقه یکم این نیرو پهلو گرفت.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۳۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از استان هرمزگان، ناوگروه اطلاعاتی عملیاتی چهل و یکم نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو پشتیبانی لاوان و ناوشکن شهید دریابان نقدی صبح امروز با استقبال امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در اسکله منطقه یکم این نیرو در بندرعباس پهلو گرفت.

ناوگروه چهل و یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مأموریت در 48 روز حضور در آبهای آزاد بیش از 5 هزار مایل دریایی را طی کرده و ضمن تأمین امنیت خطوط مواصلاتی تجاری کشورمان بخصوص در منطقه خلیج عدن و تنگه باب‌المندب، پیام اقتدار و صلح ملت ایران را نیز به همه کشورهای منطقه و حاضر در خلیج عدن اعلام داشته است.

همچنین ناوگروه چهل و دوم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن الوند و ناو لجستیکی تنب نیز صبح امروز عازم مأموریت خود در مدار 10 درجه در اقیانوس هند و خلیج عدن و تنگه باب‌المندب شدند.

حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در آب‌های بین‌المللی که با تدابیر هوشمندانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و در راستای ایفای نقش ویژه و راهبردی نیروی دریایی کشورمان صورت گرفته تاکنون موجب انجام ده‌ها مأموریت ویژه در دفاع از کشتی‌های تجاری کشورمان از دستان دزدان دریایی شده است.

ارسال نظرات