مخالفان روحانی در ماه‌های پایانی دولت، روی فیش‌های حقوقی دست گذاشتند

صفایی فراهانی: ۶۵ درصد مردم با درآمدی کمتر از ۲ میلیون تومان زندگی می‌کنند!

گزارش دیوان محاسبات حاکی از این است که اکثر پرداخت‌های به اصطلاح نجومی بر اساس ضوابط و مقررات به مدیران پرداخت شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۴۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،  محسن صفایی فراهانی به آرمان گفته است: بدیهی است در ماه‌های پایانی عمر دولت مخالفان دست روی مساله فیش‌های حقوقی بگذارند و از مواردی نظیر فیش حقوقی مدیرعامل سابق بانک رفاه و رئیس صندوق توسعه غول بسازند و آسمان و ریسمان ببافند.

وی گفته کاملا روشن است کسانی که از مساله تخلفات مالی و افشاگری‌های دولت درباره فسادهای مالی گسترده و اختلاس صدمات شدیدی دیدند به دنبال جنگ روانی بسیار گسترده‌ای بودند. بر این اساس فیش‌های حقوقی ابزار بسیار مناسبی جهت تخریب یا همان جنگ روانی بود، زیرا مردمی که حدود ۶۵ درصد آنها با درآمدی کمتر از ۲ میلیون تومان روزگار سپری می‌کنند وقتی درباره فردی سخن گفته می‌شود که ماهانه ۳۰ میلیون حقوق می‌گیرد، اقشار کم درآمد جامعه به خوبی می‌توانند رقم ۲ میلیونی را با ۲۵ یا ۳۰ میلیون مقایسه کنند...

گفتنی است گزارش دیوان محاسبات حاکی از این است که اکثر پرداخت‌های به اصطلاح نجومی! بر اساس ضوابط و مقررات به مدیران پرداخت شده است و مزایایی که به آنها تعلق گرفته بر اساس قانون بوده اما متاسفانه این بخش از گزارش به مردم منتقل نمی‌شود. اینجاست که باید تلاش شود تا به مردم گفته شود عمده بحث حقوق مدیران به خاطر منحرف ساختن افکار عمومی است تا یک واقعیت بسیار گسترده‌ای از فساد در این بخش پنهان باقی بماند. البته منکر فساد گسترده در کشور نیستم اما اصلا مقایسه حقوق مدیران با فسادهای مالی قابل بحث نیست!

ارسال نظرات