گلزار در نشست هم اندیشی هادیان سیاسی ناحیه روح الله یزد:
به منظور ارتقاء بینش سیاسی هادیان سیاسی،سیاسی ناحیه روح الله یزد اقدام به برگزاری نشستی با حضور هادیان سیاسی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه نمود.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۴۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج ازیزد، نشست هم اندیشی هادیان سیاسی برگزار شد. در ابتدای جلسه کلیپی نمایش داده شد و بعد از آن گلزار به تشریح آن پرداخت.

گلزار گفت:سال 1356 اوج فعالیتهای مبارزاتی انقلابیون بود و اینها برآورد کرده بودند که اگر مبارزات را اینچنین ادامه دهیم تا 50 سال دیگر پیروز می شویم ولی از آنجا که دست غیبی حمایت الهی پشت انقلاب بوده و می باشد یک سال بعد انقلاب به پیروزی رسید. 

وی افزود:سرنگون شدن توطئه حمله طبس یکی دیگر از مصادیق حمایت غیبی الهی بود؛ آمریکائیها 30 بار بر روی این عملیات تمرین کرده بودند ولی در هنگامی که همه خواب بودند خداوند توطئه آنها را نقش بر آب کرد.صدام در ابتدای تعرض به خاک ایران گفته بود ظرف یک هفته ایران را خواهد گرفت و مصاحبة خود را ناتمام گذاشت تا مابقی آن را در تهران انجام دهد در ابتدا وقتی انسان تحلیل می کند شاید به همین نتیجه برسد ولی یکی حمایت غیبی الهی و مورد بعدی مقاومت ملت ایران باعث شد بعد از هشت سال صدام نتواند کاری انجام دهد.

مسئول سیاسی ناحیه روح الله یزد در ادامه گفت:شهید احمدی روشن چرا شهید شد؟شاید این سؤالی باشد که فرزندانمان در آینده از ما سؤال خواهند کرد؟به آنها چه بگوییم؟می گوییم به خاطر اینکه ایران به حق مسلم خود یعنی انرژی هسته ای دست پیدا کند.می گوید پس چرا تأسیسات هسته ای پلمپ کردند؟که در اینجا جوابی نداریم به او بدهیم.

گلزار در ادامه خاطر نشان کرد: اگر فکر کنید ذره ای این گرگان درنده دنیا یعنی همین اعضایی که نامشان گروه 5+1 است دلسوزی نسبت به ملتهای مستضعف وخصوصاً اسلامی دارند خیال باطلی کرده ایدروسیه و چین فعلاً منافع آنها اقتضا می کند که با ما رابطه خوبی داشته باشند و ما هم از این موضوع نهایت استفاده را خواهیم کرد وگرنه اگر آنها زمانی رابطة با ما منافعی برایشان نداشته باشد طور دیگری خواهند بود .

ما باید به حمایت غیبی خداوند و ملت خودمان اعتماد کنیم و امیدمان به این گرگان درنده نباشد.بعد از مذاکرات دیپلماتیک در آغوش گرفتن یکدیگر خلاف عُرف دیپلماتیک است ولی بعد از مذاکرات هسته ای ایران آنقدر جان کری وزیر امور خارجة آمریکا خوشحال شده بود که خانم اشتون را در آغوش می گیرد و ابراز خوشحالی می کند.یکی مصادیق درندگی و سبوعیت آمریکا همین است که رنگین پوستان کشورش را می کشد ولی وقتی در ایران یک قاچاقچی مواد مخدر به دار آویخته می شود،می گویند حقوق بشر رعایت نشده است.

این کارشناس مسائل سیاسی اذعان کرد:سیاست مقابله مواجهه شدن با آمریکا باید سیاست مقاومت و عدم سازش باشد عمر مختار یکی از مبارزینی لیبیایی بود که با شتر و تفنگm1با ایتالیاییهایی که کشورش را اشغال کرده بودند، مبارزه کرد و جنگید در حالیکه ایتالیاییها با سلاحهای پیشرفته بودند.آقای مصدق شصت و اندی سال پیش به آمریکاییها اعتماد کرد، روحانیت و ملت ایران را رها کرد و آمریکاییها هم به او قول صددرصدی کمک به او دادند ولی بعد کودتای 28 مرداد اتفاق افتاد . 

وی در ادامه افزود: همین شاه مخلوع را که اینقدر حمایت کردند وقتی از ایران فرار کرد را حتی حاضر نشدند به کشورشان راه دهند.بنایراین تاریخ به می گوید آمریکا هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.اهدای حکم مسئولیت مسئول سیاسی حوزه معصومیه(س) از دیگر برنامه های مراسم بود.


ارسال نظرات