خبرهای داغ:
سرگرد قاسمی گفت: تنوع و تعداد در فساد اقتصادی نشان می دهد که بصورت جدی و محکم با پدیده فساد اقتصادی برخورد نشده است بلکه در طول زمان فساد اقتصادی سیستماتیک و در برخی از موارد متاسفانه نهادینه شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۴۹
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۲
سرگرد قاسمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از اسلام آبادغرب گفت: فساد اقتصادی از موضوعاتی است که در سال های گذشته مورد دغدغه جامعه بوده است به گونه ای که رهبر انقلاب نیز در فرمان هشت ماده ای در اوایل دهه هشتاد لزوم برخورد با این پدیده را بصورت جدی به مسئولان گوشزد کردند که در این دوران روزگاری شهرام جزایری، اختلاس سه هزار میلیاردی ، بابک زنجانی و امروز فیش های نجومی و ... .

مسئول مالی سپاه ناحیه اسلام آبادغرب در ادامه افزود:  این تنوع و تعداد در فساد اقتصادی نشان می دهد که بصورت جدی و محکم با پدیده فساد اقتصادی برخورد نشده است بلکه در طول زمان فساد اقتصادی سیستماتیک و در برخی از موارد متاسفانه نهادینه شده است، در واقع هر چه بیشتر می گذرد و در صورتی ریشه ای و غیر شعاری با این پدیده برخورد نشود در آینده به احتمال زیاد شاهد نمونه های دیگری از فساد اقتصادی خواهیم بود.
 
قاسمی در پایان گفت:  با فساد باید مبارزه‌ی جدّی شود، با ویژه‌خواری مبارزه‌ی جدّی بشود، با قاچاق مبارزه‌ی جدّی بشود؛ چون که اینها دارد به اقتصاد کشور لطمه میزند و ضررش را مردم می برند.
 
ارسال نظرات