اعزام 418 دانش آموز و دانشجوی تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان به مشهد مقدس

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان گفت: 418 نفر از دانش آموزان و دانشجویان پسر و دختر تحت حمایت این نهاد به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۷۰
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۹

علی الهیاری یکشنبه در مراسم اعزام تعدادی از دانش آموزان تحت پوشش این نهاد به اردوی زیارتی مشهد افزود: اعزام این تعداد در قالب اردوهای زیارتی و تربیتی به مدت یک هفته با هدف ساماندهی اوقات فراغت جوانان ، ارتقاء روحیه نشاط و شادکامی و تعمیق باورهای دینی آنان انجام می شود.

وی بیان: دانش آموزان و دانشجویان شرکت کننده در این اردو از مشاوره و آموزش های مهارت های زندگی و دینی بهره مند می شوند.

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اظهارکرد: در سال گذشته 22 میلیارد و 815 میلیون و 945 هزار ریال برای شهریه و کمک هزینه تحصیلی دانشجویان و بیش از 3 میلیارد و 388 میلیون و 475 هزار ریال برای کمک هزینه تحصیلی دانش آموزان استان توسط این نهاد اختصاص یافت.

الهیاری با بیان اینکه کانون های دائم ، موقت و جوانان پیرو ولایت در طول سال در زمینه های علمی ، دینی ، ورزشی و هنری فعالیت می کنند ، گفت: کانون دائم این نهاد (کانون فاطمیه) در شهر بندرعباس و کانون های موقت در 11 شهرستان فعالیت دارند.

9 هزار و 789 دانش آموز و سه هزار و 389 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان هستند و از خدمات کمک تحصیلی این نهاد استفاده می کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار