معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: تمام سعی و تلاش خود را در جهت راه‌اندازی بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) بشاگرد با حضور نیروهای تخصصی به کار می‌بندیم.
کد خبر: ۸۷۱۳۰۷۸
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، عبدالله غریب‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بازدید از بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج) شهرستان بشاگرد و پایگاه‌های اورژانس جاده ای و همچنین بررسی مشکلات و نقاط قوت و ضعف آنها در ارائه خدمات اظهارداشت: تمام سعی و تلاش خود را در جهت راه‌اندازی بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) بشاگرد با حضور نیروهای تخصصی به کار می‌بندیم.

وی در ادامه، تامین مسکن نیروهای شاغل در بیمارستان اعم از پزشک، پرستار، ماما و سایر نیرو ها را یکی از مشکلات راه‌اندازی این بیمارستان در بشاگرد عنوان‌کرد و بیان‌داشت: تسریع در تحقق این امر مهم نیازمند تعامل سایر بخش‌ها به ویژه استانداری و فرمانداری منطقه است.

معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در ادامه، تسریع در راه اندازی بیمارستان بقیة الله الاعظم (عج) بشاگرد به دلیل پراکندگی منطقه، نبود راه ارتباطی مناسب و بعد مسافت را امری ضروری دانست و گفت: کمبود اعتبارات و تامین نیروی انسانی ماندگار از اهم مواردی است که راه اندازی این مرکز بهداشتی درمانی در بشاگرد را با مشکل مواجه کرده است.

غریب زاده، طبق استانداردهای وزارت بهداشتف عملکرد پایگاه اورژانس جاده ای گوهران را بر اساس بازدیدهای به عمل آمده مطلوب ارزیابی کرد.

در ادامه، غلامعلی جاودان سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نیز بررسی شاخص‌های مجموعه‌های بهداشتی درمانی روستاهای بشاگرد و همچنین شناسایی نقاط قوت و ضعف این مراکز را از جمله اهداف بازدید خود از این مناطق نام برد و تلاش در جهت ارتقاء عملکرد و توجه به رویکرد مناسب جهت ارتقاء موارد و مباحث سازمانی را از وظایف یک مدیر دانست.

وی ضمن تشریح اهداف بازدید از مناطق مختلف بشاگرد، بررسی وضعیت گسترش شبکه ، زیر ساخت‌های اداری، بهداشتی، درمانی و همچنین نیروی انسانی را از اهم این اهداف ذکرکرد.

جاودان در ادامه، بحث و بررسی در خصوص وضعیت سلامت خانواده ، وضعیت بیماری‌ها در منطقه اعم از مالاریا، بیماری‌های عفونی، بیماری‌های واگیر و غیر واگیر و همچنین اطلاع از شرایط کنونی در منطقه از دیگر شاخص‌هایی بود که در این بازدید به آنها پرداخته شد.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پایان، پرداختن به تمامی مسائل بهداشتی را از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی دانست و توجه به مسائل متناسب با بهداشت را مورد تاکید قرار داد.

ارسال نظرات