معاون اجرای سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز؛

هدف دشمن جلب اذهان عمومی به سمت خود است/ مجمع عالی قشر در استان البرز فعالیت می کند

سرهنگ نمکی گفت: دشمن با اقداماتی که انجام می دهد می خواهد اذهان اقشار مختلف مردم را به سمت و سوی خود جلب کند که در نتیجه هرچه قوی تر اقدام کند مطمئنا زودتر به اهداف خود می رسد.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۲۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ سرهنگ عباس نمکی معاون اجرایی سپاه امام حسن مجتبی(ع) در جلسه تودیع و معارفه مسئول بسیج رسانه استان البرز که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد ضمن اشاره به اقدامات دنیای غرب علیه ایران اظهار داشت: دشمن با اقداماتی که انجام می دهد می خواهد اذهان اقشار مختلف مردم را به سمت و سوی خود جلب کند که در نتیجه هرچه قوی تر اقدام کند مطمئنا زودتر به اهداف خود می رسد.
 
 وی عادی سازی روابط جنس مخالف با یکدیگر را یکی از اهداف و اقدامات دشمن عنوان کرد و افزود: آن ها این اقدام را در راس برنامه های خود قرار داده اند تا بتوانند شرایط منطبق با اهداف خود را در کشورهای اسلامی به وجود آورد.
 
سرهنگ نمکی به اهمیت ارسال اخبار سالم و صحیح تاکید داشت و گفت: در استان البرز معضلات و مشکلات فراوانی وجود دارد که اگر به آن ها پرداخته نشود و یا تصمیماتی که در خصوص آن ها گرفته نمی شود به سمع و نظر مردم نرسد، خود یک مشکل دیگری محسوب خواهد شد.
 
وی در ادامه تصریح کرد: کار خبرنگاران کاری است حساس چراکه در تمامی حوزه های اجتماعی، انتخاباتی، فرهنگی و حتی فرامرزی مطالبی را منتشر می کنید تا تمامی مردم از اوضاع داخل و خارج اطلاع پیدا کنند.
 
 
در این جلسه سرهنگ نمکی یادی از شهید مدافع حرم"مهدی عسگری" کرد و گفت: ادامه دادن راه شهدا وظیفه ما را سنگین تر کرده است.
 
وی در ادامه گفت: مجمع عالی قشر در استان البرز راه اندازی شده است که هر کدام از اقشار کانونهایی در سطح شهرستان دارند و بر اساس نوع فعالیتشان، نفراتی برای هر وظیفه جهت ارتباط با استانداری و فرمانداری ها در راستای حل مشکلات موجود در استان اقداماتی را انجام می دهند.
 
بر اساس این گزارش، محمد خدابین رئیس سابق بسیج رسانه سپاه البرز تودیع و ابراهیم نوروزی فر طی حکمی از سوی سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه استان البرز به عنوان مسئول بسیج رسانه استان البرز معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها