حیدر رحیم پور گفت: امام انقلاب، کشاورزی را محور اقتصاد این انقلاب و دامداری را حرفه انبیا شناسانده است و متاسفانه همه دست اندرکاران هم خود را پیرو خط امام و مطیع رهبری می شناسانند ولی عملکردی متفاوت دارند.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۶۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴

حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده منتقد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: بزرگترین اهانت به مردم ایران و لکه ننگی بر دامان انقلاب اسلامی و توهینی به پیروان مکتب عدل و اختیار است که مسئولی با شهامت به طور رسمی در تلویزیون جمهوری اسلامی اعتراف کند پیش از پیروز انقلاب اسلامی 70 درصد از جمعیت ایران روستایی و ساکن روستا بودند و فقط 30 درصد شهری و  ساکن شهر بوده است.

وی با بیان اینکه بیشتر کوچ کنندگان، حاشینه نشین  گشته و نظم شهرها را به هم ریخته اند افزود: ولی امروزه پس از انقلاب  قضیه به عکس گردیده، به این معنی که 70 درصد مردم ایران شهر نشین و فقط 30 درصد ساکن روستا و اینان هم برخی به کشاورزی و دامداری مشغول و بقیه گرچه از بی مسکنی ، ساکن روستا ولی در طلب رزق در شهرها می دوند.

وی خاطر نشان کرد: چند درصد از کوچ کنندگان اکنون در زندان ها و چند درصدشان از بیکاری مشغول مواد مخدر و دزدی و سر راه بگیری و دیگر تخلفات می باشند.

این نویسنده منتقد در خاتمه افزود: شگفت ما اینکه امام انقلاب، کشاورزی را محور اقتصاد این انقلاب و دامداری را حرفه انبیا شناسانده است و متاسفانه همه دست اندرکاران هم خود را پیرو خط امام و مطیع رهبری می شناسانند از این رو کلمه جهاد از این رو بر صدر وزارت کشاورزی نهاده اند که بدانیم در این رشته جهادی باید حرکت کرد ولی آنچه در واقعیت دیده می شود چیزی جز این است.

ارسال نظرات