مدیرکل بنیاد شهید استان زنجان:

خانواده‌های شهدا باید تفکرات شهدای خود را در میان افراد بگسترانند

خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید فعالانه در جامعه حاضر شوند و تفکرات شهدای خود را در میان افراد بگسترانند تا فرهنگ ایثار و شهادت جاری شود.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۷۷
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل بنیاد استان زنجان در دیدار با خانواده شهید مرادخانی گفت: شهدای مدافع حرم افراد برگزیده‌ای هستند که راه غیور مردان هشت سال دفاع مقدس را ادامه داده‌اند.

علی کاظمی با اشاره به اینکه شهید مرادخانی پدری نمونه و انسانی شجاع‌دل بود، افزود: این شهدا برای همه ما الگو هستند کسانی که بدون ترس و با تمام وجود جان خود را نثار می‌کنند تا کشورمان در امان باشد و دشمن هرگز به اهداف شوم خود نرسد.

وی با اشاره به اینکه خط و مشی زندگی شهدا نباید در خانه‌هایشان محصور بماند، اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران باید فعالانه در جامعه حاضر شوند و تفکرات شهدای خود را در میان افراد بگسترانند تا فرهنگ ایثار و شهادت جاری شود.

مدیرکل بنیاد استان زنجان تصریح کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک موهبت الهی است که خداوند نصیب ما کرده است از این‌رو باید کمال استفاده را از آن ببریم.

وی با بیان اینکه شهید یک واژه نیست بلکه یک فرهنگ غنی برای رسیدن جامعه به سعادت است، ادامه داد: واژه شهید پر از معانی و مفاهیم ارزشمند است واژه‌ای که می‌توان با درک آن اساس زندگی دنیوی را برای زندگی اخروی مستحکم کنیم.

گفتنی است، شهید داود مرادخانی فرمانده گردان تخریب تیپ 36 انصارالمهدی(عج) سپاه استان زنجان یکی از شهدای مدافع حرم استان زنجان است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار