مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان:

سال‌جاری برنامه‌های متنوعی از سوی اتاق فکر گردشگری تدوین شده است

سال‌جاری برنامه‌های متنوعی از سوی اتاق فکر گردشگری تدوین شده است که نمونه آن‌را ‌می‌توان توسعه و ایمن‌سازی محور سلطانیه-خدابنده اشاره کرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۱۹۱
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان در جلسه کارگروه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: طی سال 94 چهار جلسه کارگروه و 10 جلسه کارشناسی میراث فرهنگی برگزار شد که مواردی همچون تصویب جشنواره آش، اجرای نمایشهای آیینی، گذر هر فصل و مسابقه ملی طراحی صنعتی و بسته بندی صنایع دستی، اکو توریسم و گردشگری طبیعی و غیره را می‌توان از نتایج مفید این جلسات برشمرد.

یحیی رحمتی، به پروژه مجتمع نور زنجان، اشاره کرد و افزود: برای تکمیل مجتمع صنایع‌دستی نور، سرمایه‌گزار پروژه و شهرداری با یکدیگر به توافق نرسیده‌اند ولی با داده شدن مهلت دو ماهه به این پروژه بیشتر مشکلات حل شده و فقط مشکل پروانه ساختمانی باقی مانده است.

وی در ادامه با تاکید بر، خواناسازی مسیرهای گردشگری برای مسافران، خاطر نشان کرد: در راستای خواناسازی مسیرهای گردشگری تعداد30 تابلو در مسیرهای مختلف از خدابنده به غارکتله‌خور نصب خواهد شد که اعتبارات آن از طریق اداره کل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تامین شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان زنجان، در خصوص برنامه‌های جاری کارگروه میراث‌فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان خاطر نشان ساخت: سال‌جاری برنامه‌های متنوعی از سوی اتاق فکر گردشگری تدوین شده است که نمونه آن‌را ‌می‌توان توسعه و ایمن‌سازی محور سلطانیه-خدابنده، بهسازی وآسفالت راه روستایی گردشگری شیلاندر، برندسازی، تدوین برنامه جامع و اجرای طبیعت‌گردی، تکمیل کمپ‌های گردشگری و غیره دانست که پس از اخذ مصوبه در کارگروه میراث‌فرهنگی اجرایی خواهد شد.

ارسال نظرات