خبرهای داغ:
جمعی از مسئولان شهرستان گیلانغرب با حضور در منزل خانواده شهیدان جعفربیگی که 11 شهید تقدیم انقلاب و کشور کرده اند ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان از این خانواده تجلیل کردند.
کد خبر: ۸۷۱۳۲۸۵
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، سرهنگ پاسدار معصومعلی محمدی در دیدار مسئولان و تعدادی از دانش آموزان بسیجی طرح هجرت 3 با خانواده شهیدان جعفربیگی گفت: اگر پایمردی رشادت و از خودگذشتگی شهیدان نبود اکنون این امنیت وجود نداشت.
 
فرمانده سپاه ناحیه گیلانغرب افزود: اگر امروز دارای کشوری با ثبات و امن هستیم این امنیت مرهون و مدیون شهیدان، ایثارگران عزیز و خانوادهای معظم آنها است.
 
وی اظهار کرد: آنچه که امروز خانواده های شهیدان بدون ادعا و توقع و در راستای حرکت در مسیر شهدا انجام می دهند کمتر از ایثار شهدا نیست، از این رو حفظ نام و یاد و خاطره شهدا و عمل به سیره آن ها حول محور تبعیت از ولایت فقیه ضرورتی انکار ناپذیر برای عزت و سربلندی جامعه ما است.
 
محمدی اضافه کرد: همه مکلف به نوکری خانواده های شهدا هستیم تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و امید است همه ما پاسداران خوبی برای حفظ خون شهدا باشیم.
 
سرهنگ محمدی گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بهترین الگوی زندگی اسلامی هستند و باید به بهترین شکل به آنها خدمت کرد.
 
خانواده خسرو جعفربیگی 11 شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب و کشور کرده اند، پدر، مادر و فرزندان این خانواده همگی در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده اند.
ارسال نظرات