خبرهای داغ:
رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس گفت:این اداره سیاستهای کاری خود را با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی برنامه ریزی کرده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۰۳
|
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان از گنبد کاووس ، رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس  گفت:باتوجه به شعار سال مقام معظم رهبری در رابطه با اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل،اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان گنبدکاووس،سیاستهای کاری خود را با رویکرد اقتصاد مقاومتی و با هدف تأمین رشد پویا و بهبود شاخص های مقاومت اقتصادی برنامه ریزی کرده است.

محمدرضا پیاده کوهسار افزود:این اداره سعی کرده است تمام برنامه های اقتصاد مقاومتی چه در امور اداری،چه بخش تعاونیها،چه در امور اجتماعی و بیمه بیکاری را در راستا کار خود قرار دهد.
 وی ادامه داد:در بخش اداری صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی،حمایت از تولید داخلی و ارتقا سطح سلامت با برگزاری برنامه های ورزشی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تصریح کرد:برگزاری کارگاههای آموزشی و نمایشگاه های آثار و محصولات هنری جامعه کار و ترویج فرهنگ تولید و استفاده از صنایع دستی منطقه از دیگر برنامه های ما خواهد بود.

 پیاده کوهسار اضافه کرد:در حال حاضر2000شرکت تعاونی در سطح شهرستان فعالیت دارند و بیش از 500نفر نیز از بیمه بیکاری بهره مند هستند که تلاش ما حمایت از شرکت های تعاونی در جهت اشتغالزایی و تولید داخلی است.

رئیس سازمان تعاون،کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:طرحها و مواردی که منجر به اشتغالزایی تعداد زیادی از افراد جویای کار در راستا اقتصاد مقاومتی باشد این اداره حمایت و تسهیلاتی را در جهت تولید و اشتغالزایی از طریق صندوق کار آفرینی امید اعطا خواهد کرد.
انتهای خبر/
ارسال نظرات
پر بیننده ها