رییس جمعیت هلال احمر پارس آباد از احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در مسیر جاده بران اصلاندوز خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۶۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، داور طاعتی در دیدار با بخشدار اصلاندوز از احداث پایگاه امداد و نجات بین شهری در جاده روستای بران علیا خبر داد و گفت:با توجه به هماهنگی های به عمل آمده با مسئولان استانی پایگاه امداد و نجات جاده ای در این محورپس از شناسایی و تامین زمین در آینده نزدیک احداث می شود.

وی با بیان اینکه حدود سه هزار مترمربع زمین برای احداث پایگاه پیش بینی شده است افزود:اعتبار لازم برای احداث وجود دارد که پس از تکمیل و تجهیز پایگاه امداد و نجات برای 25 نفر نیز اشتغالزایی ایجاد می شود.

رییس هلال احمر پارس آباد با اشاره به حادثه خیز بودن جاده مسیر بران در سطح استان اردبیل بر لزوم تسریع در احداث پایگاه امداد و نجات در مسیر یاد شده تاکید کرد و گفت:نبود پایگاه امداد و نجات جاده ای باعث تشدید تلفات حوادث رانندگی در این مسیر می شود که لازم است هرچه سریعتر نسبت به احداث ساختمان پایگاه اقدام کنیم.

سیدعباس مینایی بخشدار اصلاندوز در این دیدار با قدردانی از تلاشها و خدمات هلال احمر شهرستان پارس آباد گفت:هلال احمر خودساخته و مردمی است مطمئنا کار بزرگی انجام می دهند و مکانهایی که لازم است سریعا حضور پیدا می کنند.

وی هلال احمر و قدرت مانور در حوادث را باعث اقتدار نظام دانست و گفت:وجود یک پایگاه با تجهیزات کامل در مسیر بران که یکی از نقاط حادثه خیز استان اردبیل است خیلی ضروری است.

بخشدار اصلاندوز از مکان یابی برای احداث پایگاه امداد و نجات و آتش نشانی خبر داد و افزود:اعتبارات لازم برای احداث این سایتها در نظرگرفته شده است که امید است پس از مکان یابی و شناسایی زمین مورد نظر بتوانیم در سریعترین زمان ممکن برای احداث پایگاههای یاد شده قدمهای موثر برداریم.

همچنین رییس و کارکنان هلال احمر شهرستان پارس آباد با امام جمعه اصلاندوز دیدار و گفتگو کردند که در این دیدار حجت الاسلام اسدزاده امام جمعه اصلاندوز از تلاشهای شبانه روزی پرسنل هلال احمر شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

ارسال نظرات