بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت ولی عصر کرمان در مورد حادثه کشمیر:

هیچوقت به خاطر ملاحظه ی زورگویان عالم ,از دفاع از مظلومین عالم دست نکشید

در ادامه این بیانیه دانشجویان ایرانی ضمن محکومیت خشونتهای دولت هند در قبال مردم کشمیر، خواهان اقداماتی جدی از سوی نهادهای بین المللی و کشورهای اسلامی و همه ی آزادگان جهان به منظور پایان به این روند ظالمانه شدند.
کد خبر: ۸۷۱۳۳۹۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، در ادامه این بیانیه دانشجویان ایرانی ضمن محکومیت خشونتهای دولت هند در قبال مردم کشمیر، خواهان اقداماتی جدی از سوی نهادهای بین المللی و کشورهای اسلامی و همه ی آزادگان جهان به منظور پایان به این روند ظالمانه شدند.بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت ولی عصر(عج)  در مورد حادثه کشمیر بیانیه ای صادر کرد
بسم الله القاصم الجبارین
امام هیچوقت به خاطر ملاحظه ی زورگویان عالم ,از دفاع از مظلومین عالم دست نکشید
امام خامنه ای (14/03/1387)

مظلوم واژه ای است دلسوز که مستکبرین و غاصبان عالم جهت تطهیر و محبوبیت نام خود به ناحق و دروغ از ان استفاده می کنند،که الحمدلله چهره کثیف و منفور پشت پرده آنان روز به روز برای جهانیان آشکارتر میشود. 
چند روزی است خبر قتل تعدادی از مسلمانان در کشمیر به گوشمان رسیده، که عده ای مانع از انعکاس اخبار آن در فضای رسانه ای شده اند، و غم این مظلومان حقیقی دلمان را به درد آورده است.اما بعد؛
مدتی صبر کردیم تا بلکه مدعیان حقوق بشر در مورد این حادثه اسفناک عکس العملی نشان دهند اما متاسفانه باز شاهد آن بودیم که همچون مسائل گذشته مظلومان میانمار، نیجریه، یمن و... سکوت اختیار کردند.
حال این وظیفه ما مسلمانان است که از همکیشان مظلوم خود حمایت کنیم، که متاسفانه علی رغم این شاهد هیچگونه حرکتی از دستگاه دیپلماسی کشورمان نبودیم، لذا به دلیل تکرار این حرکت در گذشته از این دستگاه خواستار آن هستیم که در مورد اینگونه مسائل شجاعانه و انقلابی عمل کنند.
در پایان بسیج دانشجویی دانشگاه حضرت ولیعصر(عج) حمایت قاطع خود را از این مظلومان عالم اعلام میدارد و از دستگاههای مربوطه خواستار پیگیری این موضوع است.
والسلام علی من اتبع الهدی

انتهای پیام/
ارسال نظرات