خبرهای داغ:
فضل الله پور گفت: هجرت یکی از ارکان اردوهای جهادی است، اردوی جهادی بستر مناسبی برای تمرین تَرک تعلق به دنیا و همچنین خودسازی است.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۱۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
میثم فضل الله پور مدیر حرکت های جهادی بسیج دانشجویی فارس در حاشیه بازدید از اردوهای جهادی دانشجویی استان فارس گفت: در تابستان سال جاری، نزدیک به  سه هزار نفر از دانشجویان برادر و خواهر بسیجی دانشگاه های استان در قالب 70 گروه جهادی به مناطق محروم فارس اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه گروه های جهادی دانشجویی فارس  در قالب اردوهای 3 و 10روزه به مناطق محروم استان اعزام می شوند، گفت:  فعالیت جهادگران با توجه به نیازهای منطقه هدف،  در حوزه های فرهنگی، اقتصاد مقاومتی، عمرانی، بهداشت و درمان، محرومیت زدایی، کشاورزی و مطالبه گری از مسئولان در راستای حل مشکلات محرومان انجام می شود.

مدیر حرکت های جهادی بسیج دانشجویی استان فارس هدف از برگزاری این اردوها را خودسازی، خدمت‌رسانی به مناطق محروم، و آشنایی دانشجویان با فضای جامعه و مشکلات مناطق محروم عنوان نمود و افزود: یکی از ارکان اردوهای جهادی، هجرت است، اردوی جهادی بستر مناسبی برای تمرین تَرک تعلق به دنیا و همچنین خودسازی است و اینکه از رهگذر این خودسازی، جامعه را نیز بسازیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها