خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار کوشکی گفت: مبنا و محور کار رسانه باید انتشار واقعیت باشد، البته گاهی اشاره غیر مستقیم به یک موضوع بهتر از بیان مستقیم آن است.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۱۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸
سرهنگ پاسدار سعید کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس از مرکز فضای مجازی سپاه فجر استان فارس بازدید نمود.

سرهنگ پاسدار کوشکی در دیدار با کارکنان مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس با بیان اینکه سپاه پاسداران برای تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در موضوع فضای مجازی مُصمم است همه امکانات لازم را در این عرصه بکار گیرد، گفت: همانگونه که دشمنان انقلاب اسلامی بصورت شبانه روزی در عرصه فضای مجازی فعالیت می کنند ما هم مُکلفیم با روحیه جهادی و هوشیارانه در این عرصه حضور پیدا کرده و انجام وظیفه کنیم.

سرهنگ پاسدار کوشکی معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با تشریح تعدادی از تاکتیک های دشمنان انقلاب اسلامی در راستای مدیریت افکار عمومی و تغییر رفتار جوامع، گفت: یکی از اولویت های مهم جنگ نرم حضور موثر و مقتدرانه بسیج در فضای مجازی است، خوشبختانه امروز  جوانان مومن، انقلابی، آگاه و متخصص استان فارس مقتدرانه در این عرصه ایفای نقش می کنند.

وی خطاب به  کارکنان مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گفت: در هر فعالیتی باید به حق الناس توجه داشته باشیم و در راستای خودسازی معنوی کار کنیم، نه برنجانیم و نه ار رفتار و کار اشتباه دیگران برنجیم، اگر به چنین مرحله ای از خودسازی برسیم اوج ارتباط با خداوند را درک می کنیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس با تاکید بر فراگیری علوم و فنون پیشرفته و بِروز در عرصه رسانه گفت: برخلاف رویۀ رسانه های نظام سلطه و استکبار جهانی که حول محور قدرت و ثروت فعالیت می کنند، مبنا و محور کار رسانه باید انتشار واقعیت باشد، البته گاهی اشاره غیر مستقیم به یک موضوع بهتر از بیان مستقیم آن است.

به گزارش تنویر، در پایان این دیدار کارکنان و متخصصین مرکز فضای مجازی سپاه فجر فارس گزارشی از فعالیت های این مرکز در مقابله با حرکت های دشمنان انقلاب اسلامی در عرصه فضای مجازی ارائه نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها