خبرهای داغ:
فرمانده سپاه سروستان:

حجاب یک سنگر و پناهگاه امن برای حفظ شرافت زنان است

سرگرد پاسدار احمدی گفت: حفظ عفاف و حجاب در جامعه عامل ثبات زندگی خانوادگی و مصون سازی اجتماع در برابر آسیب هاست.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۲۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
سرگرد پاسدار غلامعلی احمدی فرمانده سپاه سروستان با اشاره به نقش بی بدیل حجاب و عفاف در استحکام جوامع، گفت: حجاب تنها یک دستورالعمل دینی و وظیفه شرعی برای زنان مسلمان نیست بلکه از ضرورت‌های اجتماعی تمام جوامع انسانی است.

وی با اشاره به تمرکز برنامه ریزی دشمنان انقلاب اسلامی بر بر روی موضوع فرهنگ، گفت: باید در کار فرهنگی دست به دست هم بدهیم و همراه با هم در راستای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان گام برداریم.

وی با بیان اینکه حجاب یک سنگر و پناهگاه امن برای حفظ شرافت زنان است، گفت: حفظ عفاف و حجاب در جامعه عامل ثبات زندگی خانوادگی و مصون سازی اجتماع در برابر آسیب هاست.

فرمانده سپاه سروستان با بیان اینکه هفته جهانی عفاف و حجاب فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ عفت و حیا در جامعه است، گفت: همزمان با سایر نقاط کشور در شهرستان سروستان نیز ویژه برنامه های متعددی نظیر فضاسازی فرهنگی در سطح پایگاه های مقاومت بسیج خواهران، برگزاری همایش حجاب و عفاف، برپایی نمایشگاه پوستر با موضوع حجاب و عفاف و توزیع محصولات فرهنگی مرتبط، برگزاری پیاده روی بانوان مومن و انقلابی سروستان، ویژه برنامه معرفی شهیده عفاف "طیبه واعظی" برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها