خبرهای داغ:
مسؤول فرهنگی ناحیه بسیج اقلید خبر داد:

کارگاه توانمندسازی مسؤولان فرهنگی بسیج اقلید برگزار شد

مسؤول فرهنگی ناحیه بسیج اقلید بر لزوم بهره‌گیری درست از ابزارهای فرهنگی و توجه به اجرای برنامه‌های ارزشی و اثرگذار در راستای حفظ و دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی تأکید کرد.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۳۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸

محمدرضا قربانی در حاشیه برگزاری کارگاه توانمندسازی مسؤولان فرهنگی بسیج که با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه و مسؤولان فرهنگی پایگاه‌های بسیج اقلید در سالن شهدای پاسدار این شهرستان برگزار شد بر لزوم بهره‌گیری درست از ابزارهای فرهنگی در جامعه و توجه به اجرای برنامه‌های فرهنگی ارزشی و اثرگذار در راستای حفظ و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی تأکید کرد.

وی فرهنگ بسیج را توأم با اصول و آرمان‌های ایثار و شهادت و ترویج ارزش‌های اسلامی در جامعه خواند و با اشاره به وظایف مسؤولان فرهنگی پایگاه‌های مقاومت بسیج در پیگیری برنامه‌های ابلاغی و اجرای دقیق و درست آن‌ها، بر لزوم تلاش در راستای تحقق این هدف تأکید کرد.

قربانی با اشاره به تلاش دشمن در تضعیف باورهای ملی و مذهبی و با تأکید بر لزوم هوشیاری و بصیرت بیشتر در میدان جنگ نرم، از وظیفه و مسؤولیت سنگین مسؤولان فرهنگی کشور سخن گفت.

مسؤول فرهنگی سپاه اقلید بابیان اینکه بدترین آسیب برای ملت‌ها، آسیب فرهنگی است به اقتدار ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس اشاره و خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم صبور، هوشیار و مسلمان ایران در مقابله و مبارزه با جنگ نرم دشمن با اقتدار ایستاده‌اند و بار دیگر با شکست و نقش بر آب‌کردن توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی ایران، عزت و استقلال و بصیرت خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

قربانی در پایان سخنان خود بیان داشت: آشنایی با آسیب‌های فضای مجازی و راهکارهای مناسب در این زمینه، سبک زندگی اسلامی، اقتصاد مقاومتی و رعایت الگوی مصرف در خانواده‌ها و نیز انجام برنامه‌های فرهنگی ارزشی در پایگاه‌های بسیج ازجمله موضوعات موردبحث در این کارگاه است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار