خبرهای داغ:
مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استان قزوین:

دستگیری 80 افغان در پارتی شهر قزوین

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استان قزوین گفت: بیش از ٨٠ تبعه کشور افغانستان در میهمانی شبانه باغی در روستاهای اطراف قزوین دستگیر شدند.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۶۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، بهمن عشايري مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی در استان قزوین گفت: با اطلاع‌رساني و پيگيري‌هاي صورت‌گرفته بيش از ٨٠ تبعه غيرمجاز كشور افغانستان كه در ميهماني شبانه از قبل برنامه‌ريزي به بهانه شركت در جشن عيد فطر در حال رقص و پايكوبي بودند، دستگير شدند.


وي افزود: به دنبال وصول گزارشي مبني بر اجراي برنامه شبانه توسط اتباع خارجي در باغي در اطراف قزوين بلافاصله با هماهنگي نيروي انتظامي و پليس اطلاعات و امنيت عمومي استان، با همكاري شورا و« بسيج روستاي مهدي‌آباد» تمامي شركت‌كنندگان در ميهماني مذكور دستگير شدند و از آنها مقاديري موادمخدر و مشروبات الكلي كشف و ضبط شد كه براي طي مراحل قضايي تحويل مراجع ذي‌‌ربط شدند.

 

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین گفت : با توجه به اینکه این افراد به طور غیر مجاز در استان قزوین تردد می کردند پس از طی مراحل قانونی و با هماهنگی های بعمل آمده دستگیر شدگان برای طرد از کشور به اردوگاه عسگر آباد ورامین انتقال داده شدند.

بگفته ی عشایری ، حضور اتباع افغانستان به منظور اقامت ، اشتغال و تحصیل فقط در بخش های مرکزی و کوهین شهرستان قزوین مجاز است.

دیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین گفت: از ابتدای امسال تا کنون دو هزار و 100 نفر از اتباع خارجی غیر مجاز در استان شناسایی ، دستگیر و از کشور اخراج شده اند.

 

 

4001/پ20/ب


منبع: اعتماد و رکنا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار