به منظور تجلیل از مقام شامخ عرصه قلم، آمل آمادگی برگزاری همایش استانی تجلیل از خبرنگاران را دارد و در صورت تایید میزبانی این شهرستان جهت برگزاری همایش استانی روز خبرنگار زمینه ها را فراهم می کنیم.
کد خبر: ۸۷۱۳۴۷۸
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از منابع خبری، احمد منفرد با اشاره به اینکه رسالت خبرنگاران رسالت بسیار مهم است اظهار داشت: اگر جایی یادی از اصحاب رسانه در طول سال نمی‌شود بی‌توجهی بر رسالت بزرگ خبرنگاران نیست به گونه‌ای که در برخی از جاها در صورت نبود خبرنگاران کامل از سوی دستگاه‌های اجرایی احساس می‌شود.

وی خبرنگاران را مانند هوایی برای موجود زنده دانست که فضا را برای انعکاس فعالیت‌های دستگاه‌ها به وجود می‌آورند.

فرماندار ویژه آمل افزود: روش اصحاب رسانه عاملی بر انعکاس فعالیت‌های مدیران اجرایی را راحت‌تر می‌کنند و تسریع در روند کاری آنها می‌شود.

منفرد با تاکید براینکه خبرنگاران دارای فعالیتی صادقانه با آنهایی که رسالت و هدفی دیگر دارند باید شناسایی شوند، عنوان کرد: این امر نه تنها خواسته دستگاه‌های اجرایی بلکه تحقق آن از سوی خبرنگاران نیز است.

فرماندار ویژه آمل با بیان اینکه امسال به منظور قدردانی از مقام شامخ عرصه قلم این شهرستان آمادگی برگزاری همایش استانی تجلیل از خبرنگاران را دارد، گفت: با هماهنگی‌های لازم از سوی اداره فرهنگ و ارشاد آمل با استان و تایید میزبانی این شهرستان جهت برگزاری همایش استانی کارگروه های ذی‌ربط تشکیل می‌شود.

وی ادامه داد: این شهرستان امید آن دارد تا ساماندهی خبرنگاران به طور جدی انجام و اسامی آنهایی که فعال هستند جهت نشست به دستگاه‌های اجرایی داده شوند تا قلم آنها در عرصه توسعه شهرستان مثمر ثمر واقع شود.

منفرد با اشاره به اینکه امروزه بسیاری از مشکلات خبرنگاران موردهایی چون پوشش تامین اجتماعی و بیمه، مزایای مالی و رفاهی آنها است، تصریح کرد: برای رفع این مشکلات باید راه‌کارهایی ارایه شود تا این خبرنگار در طول سال با علاقمندی به انعکاس و درج اخبار شهرستان بپردازد.

فرماندار آمل با اعلام اینکه آمل مهد خبرنگاران بزرگ است و برگزاری این همایش فرصتی برای رفع گوشه‌ای از خستگی آنها بر دوش‌شان طی یک سال‌جاری باشد، یادآور شد: شغل این زحمت‌کشان عرصه قلم بسیار سخت و به نوعی کار فرسایشی است که شرایط جغرافیایی، فصلی، گرما و سرما را نمی‌شناسند؛ حتی هیچ چیزی جلودار کار آنها نیست.

معاون سیاسی فرمانداری ویژه آمل نیز با بیان اینکه خبرنگاری حرفه‌ای طاقت‌فرسا و سختی است که طی یک سال رسالت‌شان با انعکاس خبر انجام می‌دهند، بیان کرد: آنها در عرصه‌های مختلف جهان با به خطر انداختن جان خود رسالت بزرگ خبری را انجام می‌دهند.

حسین احسانی افزود: فلسه جلسه امروز نیز به منظور تجلیل هرچه بهتر و باشکوه‌تر اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد تا گوشه‌ای از زحمات این افراد کاسته شود.

وی یادآور شد: خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوا هستند که عاملی بر توسعه عرصه‌های مختلف می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها