هراسانیان با بيان اينكه رزمندگان تيپ 12 قائم (عج) استان سمنان فروغ جاويدان منافقان را در سال 67 بي فروغ كردند؛ از برگزاري همايش بزرگ حماسه سازان غرورآفرين عمليات مرصاد به ميزباني استان سمنان در كرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۱۳۵۸۳
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶
به گزارش خبرگزاري بسيج در سمنان، اسحاق هراسانيان جانشين سپاه استان سمنان در نشست خبري با اصحاب رسانه و مطبوعات با تأكيد بر انتقال مفاهيم ارزشمند دفاع مقدس به نسل جوان و نوجوان امروز اظهار داشت: امروز شرايط بين المللي حساس است و برخي حوادث و اتفاقات مهمي در حال شكل گيري است و بسيج و سپاه با بصيرت و هوشمندي اين اخبار را صد مي كند.

وي تصريح كرد: مرصاد فقط در سال 67 نبود و بايد گفت مرصاد همچنان ادامه دارد چرا كه دشمني دشمنان عليه نظام و اسلام و توطئه چيني منافقان همچنان ادامه دارد و دليرمردان غيور ايران ايستاده اند تا توطئه اين منافقان كوردل را نقش بر آب كنند.

جانشين فرماندهي سپاه استان سمنان بيان داشت: امسال در نظر داريم بازخواني عمليات مرصاد را با هماهنگي قرارگاه مركزي در سالروز اين عمليات غرور آفرين و دشمن كش به ميزباني استان سمنان و با حضور عموم مردم شريف استان در تنگه چارزبر و يادمان مرصاد در كرمانشاه برگزار كنيم.

هراسانيان با بيان اينكه عنوان اين همايش بزرگ كشوري «بزرگداشت حماسه سازان غرورآفرين مرصاد» است، گفت:‌بايد از اين فرصت مغتنم براي تبيين رشادت هاي 67 شهيد استان سمنان كه در سال 67 در عمليات منافق كش مرصاد حضور داشتند بهره بگيريم تا شرمنده شهدا نشويم.

وي با تأكيد بر تبيين مجاهدت ها و نقش رزمندگان استان سمنان در زمين گيركردن منافقاني كه در سال 67 قصد ورود به كشور و توطئه و دسيسه اي ديگر داشتند و به گمان باطل خود مي خواستند جشن پيروزي خود را در تهران برگزار كنند؛ افزود: به فضل الهي با حضور به موقع تيپ 12 قائم(عج)‌در منطقه چارزبر در سال 67 عملياتي منافق كش صورت گرفت كه از 5 هزار منافق سازماندهي شده اين گروهك جنايتكار بيش از دو هزار و400 نفر كشته و زخمي شدند و مي شود گفت منافقان در اين عمليات به طور كامل منهدم شدند.‌

جانشين فرماندهي سپاه استان سمنان تصريح كرد: راويان دفاع مقدس بايد به درستي در تبيين آنچه كه گذشته است تلاش كنند و بايد نقش رزمندگان استان سمنان در عمليات مرصاد بيان شود كه صحه اين گفتار كلام رهبر معظم انقلاب است كه فرمودند«شنيدم نقش تيپ قائم(عج) آنچنان بود كه اگر نبود، ممكن بود دشمن تا كرمانشاه پيش بيايد؛ آنكه ايستاد تيپ قائم (عج) بود،اينها در تاريخ مي ماند».

هراسانيان خاطرنشان كرد: دو هزار نفر از هم استاني ها با 50 دستگاه اتوبوس از همه نهادها، ادارات،‌ طلاب، بسيجيان، دانشجويان، دانش آموزان به انضمام ماشين هاي شخصي به منطقه جهت حضور به اين همايش كه چهارم مردادماه برگزار خواهد شد، اعزام خواهند شد.

وي گفت: خانواده هاي شهداي عمليات مرصاد از استان سمنان به عنوان ميهمان ويژه اين همايش هستند و قرار است در اين روز از برخي از اين خانواده ها تجليل به عمل آيد.

جانشين فرماندهي سپاه استان سمنان خاطرنشان كرد: تمهيدات و هماهنگي هاي لازم براي اسكان، تغذيه و پذيرايي هم استاني ها در محل قرارگاه استان سمنان در محل برگزاري همايش انجام شده است و آمادگي داريم كه تمام كساني كه مي خواهند در اين همايش حضور داشته باشند را پذيرا باشيم،

ارسال نظرات
پر بیننده ها