خبرهای داغ:
درجلسه ستاد ساماندهی امورجوانان باغملک مطرح شد

وضعیت پروژه نیمه کاره استخر باغملک به طورجدی پیگیری می شود

دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان با هدف رسیدگی به مصوبات جلسه قبل وپرداختن به موضوع اوقات فراغت برگزارشد
کد خبر: ۸۷۱۳۶۳۴
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
صبح روزگذشته دومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان باغملک باموضوع پیگیری مصوبات جلسه ی قبل وپرداختن به مسئله اوقات فراغت درمحل فرمانداری این شهرستان تشکیل شد.


در ابتدا این جلسه کریمی مسئول اداره ورزش و جوانان ودبیر ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان باغملک با اشاره به کمبود اعتبارات برای تکمیل پروژه های نیمه کاره عنوان کرد: به علت هزینه های سنگین و خصوصی شدن ورزش ونبود امکانات، بعضی از مردم متاسفانه تمایل به شرکت در ورزش های عمومی یا شرکت در مسابقات باشگاه ها ندارند و اگر ما مشکلات ورزش شهرستان را حل کنیم می توانیم بگوییم شاید معضلات و آسیب های اجتماعی به حداقل و یاشاید به صفر رسیده.

وی در ادامه افزود: هیات های ورزشی هیچگونه اعتباری دراختیار ندارند ونیاز داریم که بخشداران، شهرداران و شورای شهر که خود منتخبین مردم هستندکمک کنند که البته اگر کمکی شده جزئی بوده و ما نیاز داریم توجه بیشتری شود.
کریمی بیان کرد: اهالی ورزش باغملک انتظار کمک از دیگر نهاد ها دارند ودر جلسات متعددی که با باشگاه ها جهت اعزام به مسابقات برگزار شد به دلیلنبود هزینه از این امر سرباز زدند.

وی خاطر نشان کرد: انتظار می رود در رشته فوتبال، ورزش های همگانی و بومی محلی که واقعاً بیشترین ورزشکاران را به خودشان اختصاص دادند، کمک شود تااز آسیب های اجتماعی ومعضلاتی که درحال حاضر شاهد آنها هستیم جلوگیری شود.

درادامه  ممبینی معاون فرماندار شهرستان باغملک با اشاره به اینکه بنا شد که جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان و شورای ورزش واوقات فراغت به صورت متمرکز در این ستاد مطرح کنیم گفت: تاکید زیادی که داریم روی کمیته های
تخصصی کارگروه ها و ستاد ها است و این کمیته خوشبختانه هم در جلسه قبل وهم این جلسه تشکیل و برگزار شده است.

ممبینی در ادامه به مصوبات جلسه قبل مورخه ۲۹/۲/۹۵ اشاره داشت و در خصوص مصوبه ردیف دوم افزود: مصوبه ردیف دو مقرر گردید جلسه تحقیقاتی جهت انجام طرح با موضوع خودکشی که البته یکی از موضوعات این است در سطح شهرستان باشرکت 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار