خبرهای داغ:
رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد قزوین اذعان کرد: مسجد دارای کاربردهای مختلف است و امروز مسجد در نوک پیکان مبارزه با استکبار قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۸۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،حجت‌الاسلام عباس اوتارخانی، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان قزوین هم در ابتدای دیدار با امام جمعه استان با تأکید بر توزیع عادلانه توانمندی‌های ائمه جماعت در میان مساجد سطح شهر، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر امام جماعتی در زمینه‌ای دارای تخصص است لازم است در مساجد مختلف حضور پیدا کند تا مساجد در آن زمینه فعال شوند.

وی تصریح کرد: به عنوان نمونه امام جماعتی در زمینه مشاوره و یا احکام تخصص دارد و حال اگر آنها در فواصل زمانی معین در بین مساجد جابجا شوند، همه مساجد از توانمندی مختلف امام جماعت‌ها بهره‌مند می‌شوند؛ هرچند تحقق این هدف نیازمند همکاری ائمه جماعت و مأمومین است.

حجت‌الاسلام اوتارخانی نگاه تخصصی به امورات مساجد را یکی دیگر از سیاست‌های مرکز رسیدگی به امور مساجد استان معرفی و بیان کرد: مسجد دارای کاربردهای مختلف است و امروز مسجد در نوک پیکان مبارزه با استکبار قرار گرفته است.

 این مسئول افزود: با توجه به شیوه‌های جدید استکبار در مبارزه با دین، مسجد و هیأت امنا در زمینه نرم افزاری و سخت افزاری باید تخصصی، فعال و با انگیزه وارد عرصه مبارزه با استکبار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها