خبرهای داغ:
دکتر حسین سرداغی با بیان اینکه آتش فتنه‌88 هنوز در دانشگاه بین‌الملل قزوین خاموش نشده است، گفت: فتنه‌گران در جایگاه‌های تصمیم‌گیری و شورای راهبردی دانشگاه منتصب شده‌ و افراد انقلابی و ولایی به طور کلی از فضای دانشگاه ترد شده‌اند.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۹۱
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین،دکتر حسین سرداغی رییس اسبق حراست دانشگاه بین‌المللی امام‌خمینی(ره) قزوین با اشاره به حوادث اخیر و شکایت این دانشگاه‌ از تشکل‌های دانشجویی اظهار کرد: اوج فتنه در این دانشگاه در سال ۸۸ بود و با توجه به حضور در متن حوادث رخ داده باید بگویم که متاسفانه هنوز آتش فتنه‌گران در این دانشگاه خاموش نشده است.

وی افزود: فتنه‌گران به جای اینکه مواخذه شوند در جایگاه‌های تصمیم‌گیرنده و شورای راهبردی دانشگاه منتصب شده‌ و اما کسانی که در مقابل فتنه ایستاده‌ بودند به طور کلی از فضای دانشگاه طرد شدند.

دانشگاه امام‌خمینی(ره) به لانه فتنه تبدیل شده و عده‌ای نمی‌گذارند رییس دانشگاه درست تصمیم بگیرد

سرداغی ضمن تایید اظهارت امام جمعه قزوین در خصوص فضای کنونی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره)، گفت: این دانشگاه به لانه فتنه تبدیل شده و عده‌ای نمی‌گذارند رییس دانشگاه درست تصمیم بگیرد.

رییس اسبق حراست دانشگاه بین‌الملل قزوین با بیان اینکه آرامش کنونی دانشگاه تنها به دلیل تعطیلی آن است، هشدار داد: تمام این جریاناتی که هم‌اکنون شاهد آن هستیم به منزله آماده‌سازی بیشتر برای اوج تشنج در فضای آینده این دانشگاه است.

وی تصریح کرد: همانند اتاق جنگی که در غائله کردستان در دانشگاه به وجود آوردند امروز هم در دانشگاه امام خمینی(ره) اتاق فتنه راه انداخته‌اند، این‌ها کسانی‌اند که ظاهر و باطن‌شان با هم فرق دارد و اگر مردم آن‌ها را بشناسند برای همیشه طردشان خواهند کرد.

سطح علمی دانشگاه بسیار متزلزل شده است

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌الملل قزوین با بیان اینکه سطح علمی دانشگاه بسیار متزلزل شده است، عنوان کرد: این افراد دانشگاهی نبوده و فضای دانشگاه را به سیاسی بازی تبدیل کرده‌اند و سطح علمی دانشگاه به شدت پایین آمده است.

سرداغی افزود: جریان فتنه، سیاست ثابتی ندارد لذا برای رسیدن به اهداف خود از افراد استفاده ابزاری می‌کند؛ برای مثال از ریاست دانشگاه سوء استفاده می‌کنند تا به هدف خود برسند و بعد او را رها می‌کنند.

وی با اشاره به شایعه تعویض ریاست دانشگاه، اذعان داشت: با وجود اینکه این افراد با حکم رییس دانشگاه بر سرکار آمده‌اند اما او را قبول ندارند و فقط تحملش می‌کنند چراکه همه چیز را در راستای رسیدن به اهداف‌شان می‌خواهند و در جهت منافع خود افراد را کنار می‌گذارند.

رییس اسبق حراست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین ابراز کرد: فتنه ۸۸ ثابت کرد که این جریانات در خط براندازی نظام هستند نه اصلاحات، حتی خودشان هم اعتراف کردند که تقلب در انتخابات بهانه است.

سرداغی با اشاره به اشرافی‌گری برخی مدیران کنونی ، گفت: شاهد هستیم که به محض سر کار آمدن دولت جدید یعنی همین دولت تدبیر و امید، حق مدیریت‌ها بسیار نجومی بالا رفته است و برای توجیه خود فرافکنی کرده و دولت‌های گذشته را مقصر می‌دانند.

فیش حقوقی مدیران دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) منتشر شود

عضو هیئت علمی دانشگاه بین‌الملل قزوین با بیان اینکه امور مالی باید فیش حقوقی مدیران دانشگاه را در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار دهد، افزود: به عنوان مثال اگر در گذشته مدیر هیئت علمی استان  ۴۰۰هزار تومان دریافت می‌کرد امروز برای یک کار مدیر متوسط لیسانسه ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان پرداخت می‌شود؛ این پرداخت‌ها منطقی نیست.

وی در ادامه گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید این است که با پرداخت حقوق‌های نامتعارف مدیران استانی را در اختیار می‌گیرد اما غافل از آنکه آن‌ها حتی دولت را هم قبول ندارند.

سرداغی با بیان اینکه فتنه‌گران با اصلاح طلبان فرق دارند، گفت: فتنه‌گران در لباس اصلاح طلبی روی کار آمده‌اند، وقتی افراد میانه‌رو را سر کار می‌آورند فقط تا نیمه راه به آن‌ها وفادارند و از افراد استفاده ابزاری می‌کنند تا به هدف بعدی برسند.

رییس اسبق حراست دانشگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) قزوین تاکید کرد: دانشجوها باید بصیر باشند، تنها راه چاره همان است که مقام معظم رهبری فرمودند؛ بصیرت داشته باشند و همان طور که امام راحل گفتند؛ آمریکا شیطان بزرگ است و فتنه‌گران عوامل شیاطین هستند.

منبع: سایت شاخص

ارسال نظرات
پر بیننده ها