معاون امور عمرانی استانداری استان زنجان:

شهرک صنایع دستی زنجان تعیین تکلیف شد

نزدیک دو سال از تلاش مسئولان برای تعیین تکلیف پروژه شهرک صنعتی صنایع دستی زنجان سپری می شود و تمام موانع گذشته نظیر صدور پروانه مرتفع شده است.
کد خبر: ۸۷۱۳۶۹۶
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون امور عمرانی استانداری استان زنجان در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به موضوع احداث شهرک تخصصی صنایع دستی و گردشگری نور اشاره نمود و گفت: نزدیک دو سال از تلاش مسئولان برای تعیین تکلیف پروژه شهرک صنعتی صنایع دستی زنجان سپری می شود و تمام موانع گذشته نظیر صدور پروانه مرتفع شده اما سرمایه گذار و پیمانکار پروژه اقدام خاصی برای آغاز عملیات اجرایی آن انجام نداده است.

مهندس جواد رحمتی افزود: اگر شرکت تا یکماه آینده برای دریافت پروانه اقدام نکند، راه و شهرسازی قرارداد زمین را فسخ خواهد نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: رحمتی به راه اندازی دو بازارچه در مجاورت عوارضی های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین اشاره کرد و خواستار تعیین تکلیف هرچه سریعتر آنها شد.

معاون امور عمرانی در ادامه جلسه، با بیان این مطلب که میزان تحقق و اجرای برنامه های حوزه گردشگری و صنایع دستی در هر سال باید مشخص شود اظهار داشت: خلاء های حوزه گردشگری باید بصورت هدفدار تعیین و تکالیف و وظایف هر یک از دستگاهها مشخص شود.

وی افزود: در حوزه صنایع دستی نیز توسعه مراکز و فروشگاههای عرضه صنایع دستی می تواند تأثیر گذار باشد و در این راستا نباید صرفا به صنایع دستی استان متمرکز شد بلکه در راستای تقویت تولید داخلی محصولات سایر استانها نیز می توان در نظر گرفت.

ارسال نظرات