در مراسم تودیع و معارفه معاون عقیدتی سیاسی سپاه کربلا عنوان شد:

تعمیق معنویت و مجاهدت در نهضت امر معروف از وظائف عقیدتی سپاه است/ تلاش و جدیت جهادی در تربیت تعالی مهمترین انتظار سپاه از عقیدتی است

حجه الاسلام غلامی تعمیق معنویت و مجاهدت در نهضت امر به معروف و نهی از منکر را وظائف مهم عقیدتی دراین دوره برشمرد و گفت: برای مطالعه و تهیه متندر موضوع امر به معروف، بیش از 100 نفر، با بیش از یک سال فعالیت کرده اند که همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۸۷۱۳۷۵۵
|
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام والمسلمین یدالله غلامی عقیدتی سیاسی را پیشانی نمایندگی ولی فقیه در سپاه دانست و افزود: همانگونه که فرهنگی و عملیات از منظر فرهنگ و عمل پیشانی فرماندهی در سپاه محسوب است عقیدتی هم نمایانگر فعالیت نمایندگی می باشد.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به کار عقیدتی، ماموریت آن را مهم خواند و ادامه داد: تعمیق معنویت و جدیت در مجاهدت نهضت امر به معروف و نهی از منکر با شناسایی مربیان و آموزش، از وظائف عقیدتی است که بزودی مرحله ای از آموزش شروع خواهد شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا یادآور شد: عقیدتی سپاه، هم برای فرماندهی و هم برای نمایندگی مهم است.

وی تعمیق معنویت و ترویج نهضت امر به معروف و نهی از منکر را وظائف مهم عقیدتی دراین دوره برشمرد و گفت: برای مطالعه و تهیه متن در موضوع امر به معروف، بیش از 100 نفر به مدت بیش از یک سال فعالیت داشته اند که همچنان ادامه دارد.

حجه الاسلام غلامی تلاش و جدیت جهادی در امر تربیت تعالی را مهمترین انتظار نمایندگی ولی فقیه از عقیدتی دانست و بیان کرد: در بینش الهی پذیرش مسئولیت قبول کردن امانت است زیرا مسئولیت ها در نزد انسان امانت به حساب می آید.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا6 مسئله را در باب مسئولیت مهم برشمرد و گفت: پذیرش مسئولیت یعنی پذیرفتن وظیفه و هنگامی که این وظیفه پذیرفته شد حفظ آن واجب می شود.

وی مسئولیت در پیشگاه الهی را امانت، پذیرفتن آنرا وظیفه و تلاش در جهت حفظ آنرا واجب خواند که اگر در آن خیانت شود حرام است.

حجه الاسلام غلامی با اشاره به فرموده امام زین العابدین(ع) مبنی بر اینکه اگر شمشیری را که با آن پدرم را به شهادت رساندند به من دهند درآن خیانت نخواهم کرد گفت: باز گرداندن امانت هم واجب است و هنگامی که به این باور رسیده باشیم پشیمان نخواهیم شد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه کربلا زینت انسان را ایمان او دانست و متعلقات دنیوی مانند مال، ثروت و مسئولیت را بدور از زینت برشمرد.

در این برنامه فیض الله حسین زاده تودیع و سرهنگ دوم پاسدار حسین فقیهی به عنوان معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا معارفه شد.


 
ارسال نظرات
پر بیننده ها